Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jabben skrev:Fet dämpare!![]()
Fast jag har ju ett gammalt V&H system som får duga ett tag till.
Inte blev det något möte på designhögskolan idag nej... imorgon!
Tjoho! ska bli kul att se bilder senPeanutboy skrev:Jag har beställt min Supertrapp nu, köpte bara den ena...
Bilder kommer så fort den är monterad!
Jag får ramen, svingen o fälgarna på Måndag sen blir det till att mecka på kvällarna efter jobb!
Jabben skrev:Snygg lösning MadMagnus!![]()
Får se hur mycket plats det blir i min kuts när den väl blir klar.
Har du möjligtvis tillgång till TIG? Jag kommer måsta ha hjälp att svetsa om bakramen.
Byter gärna en bänkning/svarta dollar/smörgåstårta eller nått mot lite svetsning senare i vår![]()
Jo det får nog bli SMTmadmagnus skrev:tyvärr så har jag inte tillgång till TIGsvets! jag brukar lämna mina svetsjobb till SMT på Gimonäs... dom är bäst i umeå på aluminium. billiga dessutomom dom bara behöver svetsa så tror jag det skulle kosta 300-500 för en hel bakram
ramkonstruktionen som jag byggt till bakramen år gjord i plåt å sedan bultad... använder tunna hydralrör, dom är lätta att bocka!
Peanutboy skrev:Här kommer en bild på mitt batteri!
Byggde bara en låda i plåt, sen tog jag original gummibandet och fäste batteriet med! Fäste lådan med en skruv och sen vilar den på blocket!
Mrlind skrev:Hur blir det med batterit när motorn blir varm, kan det inte sprängas eller nåt?? Jag har som sagt tummen i munnen så jag undrar bara villt?![]()
Peanutboy skrev:Det kommer att märkas![]()
Nej jag tror inte det är någon fara med det![]()
Så jädrans varmt blir det inte på motorblocket!
Jabben skrev:Photoshop är bra...
Vad tror ni?
Ska börja karva fram en modell i skala snart för att kunna vrida och ta på bakdelen innan jag bestämmer mig.
Jabben skrev:Blir att skaffa nya fotpinnar modell snyggare och slafsa på, man måste ju kunna skjutsa!
Bry er inte om ramen, den kommer svetsas om, troligtvis som i bild 2 + fotpinnar
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=74844&highlight=kattenJonathan skrev:Vackert! Var kommer framgaffeln ifrån?
Mrlind skrev:Som sagt du har nog helt rätt, batterierna i dom flesta bilar sitter ju hyffsat nära motorn, inte sprängs dom.. Den fighter du har som avatar, din eller? Snygg e den i alla fall!
Har blivit så jävla såld på fighters sista månaderna, jag behöver vård :kocko
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti