Bajsrester

Gör du rent?

• Antal röstningar
    0
Sen finns det ju dom som har arbetat upp en teknik för att lämna så mycket ränder som möjligt. Jag vet inte hur man gör (man måste väl ha en viss mage för att det ska fastna oxå) men jag antar att man ska sitta så långt bak som möjligt.

gamle svarten skrev:
det hör väl till VETT&ETIKETT och UPPFOSTRAN att göra!

men det är väl för jobbigt att lära folk det nu för tiden.........

ex: storskitarn supernaut slinker in på macken, krystar ut en klisterklubba som segrinner ner för gustavsbergs porslinet lika snabbt som sandstream åker ett varv på åsen. orkar inte göra rent efter sig, tvättar väl inte händerna heller? öppnar dörren och går ut,möter 10 poängarn i som jobbar på macken som han har limmat på i ett halvår, hon....med C-kupor förstås, är på väg in på dass för att göra rent.........

hon kliver in på dass, möter en odör som får 4-taktsfolket att älska 2-takts oset :arsele när hon väl klarat den pärsen med sin perfekt fomade näsa ,så ser hon med sina vackra rådjursögon att det år ÅRETS fartrand i muggen!

undrar vad hon tänker om supernattarn nu då? hur stora är chanserna för ett ligg där?

nä,gör rent efter er! så kan ni se folk i ögonen när ni kliver ut från skithuset!

som sagt:vett o etikett....

my 2c

Haha fan av skönt :D tur att jag brukar borsta rent efter mig.

Zeb_Macahan skrev:
Så om en polare är på besök hemma hos dig för att grilla efter en hojdag och är 5 mil hemifrån när det börjar trycka på ovanifrån så ska han åka hem och skita? Och sedan komma tillbaka och äta?

Påminn mig om att inte hälsa på hemma hos dig några längre stunder! :fakta

//jaG
Klart jag inte nekar någon att använda muggen.
En polare var här nyss och det tog ca 15 minuter innan han försvann i på muggen med senaste Moore :D

Jag brukar se till att tömma task och tarm innan jag åker hem till någon, framförallt tarmen.

gamle svarten skrev:
det hör väl till VETT&ETIKETT och UPPFOSTRAN att göra!
men det är väl för jobbigt att lära folk det nu för tiden.........
ex: storskitarn supernaut slinker in på macken, krystar ut en klisterklubba som segrinner ner för gustavsbergs porslinet lika snabbt som sandstream åker ett varv på åsen......
som sagt:vett o etikett....
Du skulle ju kunna lära dig att skriva som en vuxen med stora bokstäver i början på en menning, då verkar ju ha tid så det räcker :tomten

Wunder skrev:
Kan även bränna lite papper för att få bort lukten.

Hmmm....jag skulle bli mera orolig om nån vart på toa hos mig och det luktade brännt papper än skit kan ja säga.... :hihi :tungan

Vem e det som modererar på det här forumet? Hade jag varit moderator hade jag skickat en sån där ping-of-death-ping som gör att monitorn exploderar i ansiktet på trådskaparen.

Edit: Stavfel

Last edited:
vRoLLER skrev:
Vem e det som modererar på det här forumet? Hade jag varit moderator hade jag skickat en sån där ping-of-death-ping som gör att monitorn exploderar i ansiktet på trådskaparen.

Jag får bara upp det här hela tiden. :va

vBulletin database skrev:
A critical error has occurred. The ping of death-ping has encountered an unexpected problem. An e-mail has been sent to our technical crew. We are currently working on a solution to this problem.

Alternatively, you can call Slobodan (yugoslavian hitman) on +46 70 756 01 51. Tell him vBulletin sent you.

Thanks for understanding,

The vBulletin crew

Victor skrev:
Sen finns det ju dom som har arbetat upp en teknik för att lämna så mycket ränder som möjligt. Jag vet inte hur man gör (man måste väl ha en viss mage för att det ska fastna oxå) men jag antar att man ska sitta så långt bak som möjligt.

Tekniken är att man ska sätta sig bakofram så att säga.

Om Sandstream eller Nyteknik har en middagsbjudning i framtiden som både du och jag gästar så ska jag gladeligen demonstrera om naturlagarna är gynnsamma.
Tacka mig sen! :)

Thundercat skrev:
Kasta spjut i radhus... :hihi
Menning? :va
Ooops, vart lite fel där :rodnar

Är bara lite trött på folk som skriver som 12-åringar, speciellt när de själva snackar om vett och etikett. :3freak

Ett tips till er som inte vill lämna ränder är att lägga lite papper i muggen innan ni börjar brumma.
Fångar effektivt upp avföringen och man slipper få vatten stänkandes i rumpan :tummenupp

benrangel skrev:
Precis när man trodde att alla pollar var gjorda så blir man bryskt motbevisad.

Mingves, kom tillbaka. Allt är förlåtet.

Jag är ju här, men dra inte in mig i denna pollen. Jag e inte delaktig :hihi

Det ör ett manligt fenomen att lämna bromsspåren i toan att beskådas av andra toa-användare.
Iaf på mitt jobb.
Dessutom luktar de tungmetaller långväga därifrån åxå!
Män har en annorlunda bakterieflora eller nått :gnissla

sandstream skrev:
Ett tips till er som inte vill lämna ränder är att lägga lite papper i muggen innan ni börjar brumma.
Fångar effektivt upp avföringen och man slipper få vatten stänkandes i rumpan :tummenupp

Nja, det där funkar faktiskt inte. Det enda pappret gör (förutom att stoppa plumsandet/stänkandet då vilket är bra) är att det förflyttar "randen" från toans botten till kanten. Dessutom ligger "mästerverket" ovan vatten under tiden du sitter där o det luktar inte nåt spännande.
Det finns nackdelar med pappersvarianten... :)

TinaTjejen skrev:
Det ör ett manligt fenomen att lämna bromsspåren i toan att beskådas av andra toa-användare.
Iaf på mitt jobb.
Dessutom luktar de tungmetaller långväga därifrån åxå!
Män har en annorlunda bakterieflora eller nått :gnissla
Tjejer skiter ju som bekant ut små väldoftande rosa paket med rosett runt :D

CorbenDallas skrev:
Nja, det där funkar faktiskt inte. Det enda pappret gör (förutom att stoppa plumsandet/stänkandet då vilket är bra) är att det förflyttar "randen" från toans botten till kanten. Dessutom ligger "mästerverket" ovan vatten under tiden du sitter där o det luktar inte nåt spännande.
Det finns nackdelar med pappersvarianten... :)
Måste vara mina korvar som är lite speciella för jag behöver sällan ta fram den där stora tandborsten :)

sandstream skrev:
Ooops, vart lite fel där :rodnar

Är bara lite trött på folk som skriver som 12-åringar, speciellt när de själva snackar om vett och etikett. :3freak

förlåt så mkt att ja glömde stor bokstav i början av varje mening....... :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back