Bajsrester

Gör du rent?

• Antal röstningar
    0
Kvinns är minst lika äckliga vad det gäller att inte göra rent efter sig. Allra helst skall även dom små vita runda korkarna som används 1 gång i månaden ligga väl synliga i papperskorgen för allmän beskådan. Nu tittar jag inte överdrivet mycket i papperskorgen, men rött har en tendens att lysa ganska mycket mot det vita.

Klart man använder toaborsten, som man själv vill att toan ska se ut när man kommer dit så ska man väl också lämna den.

Skiter inte på offentliga toaletter. Men om jag gjorde det så skulle jag inte börja skura dom efteråt.

sandstream skrev:
Ett tips till er som inte vill lämna ränder är att lägga lite papper i muggen innan ni börjar brumma.
Fångar effektivt upp avföringen och man slipper få vatten stänkandes i rumpan :tummenupp

HAhahaha, så brukar jag göra, hatar bajsvatten som stänker :gnissla

För övrigt skiter jag ogärna på offentliga toaletter. Men när jag gör det så torkar jag bort eventuella ränder OM borsen ser ut att vara hygienisk att ta i.

edit: ...självklart tar jag bort ränder hemma också!

Last edited:
TinaTjejen skrev:
Det ör ett manligt fenomen att lämna bromsspåren i toan att beskådas av andra toa-användare.
Iaf på mitt jobb.
Dessutom luktar de tungmetaller långväga därifrån åxå!
Män har en annorlunda bakterieflora eller nått :gnissla

Skiter tjejer överhuvudtaget? :3freak

mjukis skrev:
Skiter tjejer överhuvudtaget? :3freak

Nej såklart vi inte gör för vi äter ju inte mat heller eftersom vi vill vara så smala som möjligt :tuttar

Ni som inte kan göra nummer 2 på offentliga toaletter, hur klarar ni er en hel dag på jobbet utan magknip?

Bikerbitch skrev:
Nej såklart vi inte gör för vi äter ju inte mat heller eftersom vi vill vara så smala som möjligt :tuttar

Ni som inte kan göra nummer 2 på offentliga toaletter, hur klarar ni er en hel dag på jobbet utan magknip?

Har lagt upp ett schema för när jag ska skita. Har nu under 4-5 års tid lyckats bli skitnödig precis när jag är på väg hem från skolan. Typ på uppfarten. Sen skiter jag inte på ett par dagar ibland. Antingen så har jag ett ENORMT flyt att nästan aldrig bli skitnödig på offentlig plats, eller så är det mitt undermedvetna som sköter nåt i kroppen väldigt bra.

TheDiversion skrev:
Har lagt upp ett schema för när jag ska skita. Har nu under 4-5 års tid lyckats bli skitnödig precis när jag är på väg hem från skolan. Typ på uppfarten. Sen skiter jag inte på ett par dagar ibland. Antingen så har jag ett ENORMT flyt att nästan aldrig bli skitnödig på offentlig plats, eller så är det mitt undermedvetna som sköter nåt i kroppen väldigt bra.

Precis så är jag också!!! men oftast 12:20 på jobbet så börjar det trycka på men det behovet har jag lyckats kväsa nu på senaste tiden så slipper man oroa sig över den vidriga verkstadstoaletten där!!!
Annars funkar det fint under deffperioderna... :tungan blir en pangfis lite då och då sen är det bra!! :banana

MilleR skrev:
Precis så är jag också!!! men oftast 12:20 på jobbet så börjar det trycka på men det behovet har jag lyckats kväsa nu på senaste tiden så slipper man oroa sig över den vidriga verkstadstoaletten där!!!
Annars funkar det fint under deffperioderna... :tungan blir en pangfis lite då och då sen är det bra!! :banana

Man kan ju inte gå och skita på rasten, det skall skötas på arbetstid. :fakta

Thundercat skrev:
Man kan ju inte gå och skita på rasten, det skall skötas på arbetstid. :fakta

rasten slutar 12:15..... :hihi så man hinner lämna matlådan i skåpet, gå till maskinen, starta....sen bär det av *pys* *brummel* *pang* :tummenupp

Bifogat

• kattbutik-aqua2.jpeg
    kattbutik-aqua2.jpeg
    8 KB · Visningar: 37
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT