bajs

crashtestdummy skrev:
ja... vill du köpa den eller??? :3freak
just nu hatar jag mig själv.... :död jag har förstört min superfina zx9a.....
:gråta

nää jag har en egen tank, men jag tänkte bara på att det brukar va svårast att fixa, har du tur i vinter kanske du hittar kåpor till hojen, jag lider verkligen med dej och hoppas att du får iordning på den utan att det kostar en förmögenhet

men fyfan dockan.. jaja inget att göra åt.. sånt som händer.. men du mår ju ialf bra i kroppen :)

om jag får smyga in lite humor i det så kan jag berätta att jag ser fler repor nu

Skönt att det gick bra med dig iaf :tummenupp

Plåt och plast går alltid att laga som tur är. "Bara" en fråga om pengar...

Jamen nu har du ju löst problemet med vilken hoj du ska köra race med nästa år. :tummenupp

Nä, surt som fasen. Bara skönt att DU inte gick sönder.

Surt med hojen men tur att du klarade dig i alla fall. Blir det banhoj av Kawan nu då?

erik skrev:
Surt med hojen men tur att du klarade dig i alla fall. Blir det banhoj av Kawan nu då?
nej jag gillar att köra väg för mycket för att skita helt idet. men jag kommer att köra mer bana nästa sommar, tänkte försöka ta licens och onsdagsträna på åsen. har jag fel om jag minns att det låg ett par zx9lysen i er lokal?? :va
annars kanske det blir en heliacinspererad look i vår. enögd och kraschkåpor. :yoparty

crashtestdummy skrev:
har jag fel om jag minns att det låg ett par zx9lysen i er lokal?? :va
annars kanske det blir en heliacinspererad look i vår. enögd och kraschkåpor. :yoparty

Får nog bli enögd då, var nämligen marios &r lysen som låg i lokalen och dom är stulna nu...

Får även jag beklaga sorgen med hojen... Vi skall alla den vägen vandra. Tur att du klarade dig. Men jag vet hur det känns :gråta

Får väl bara instämma med alla andra; För jävligt med hojen, men tur att du är oskadd. Pengar, det är ju en vääärldslig sak trots allt....

Helt kåpset i glasfiber endast 4300:-
Kolla hela listan på *kracing

Länk till bild

HEHE, FULSWEDIE har lagt in nån slags spärr mot att skriva ******** verkar det som...
HAHA alltså... Byt ut "*kracing" mot "k k r a c i n g" så löser det sig...

Last edited:
mario det där är en lång historia.... företaget ville absolut inte bli nämda här på SH dom hotade med stämmningar mm mm mm.. så därför går det inte att skriva det.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back