Bad Taste

Skoterjackor är ingen ovanlighet på helgerna i Östersund vintertid, när pöbeln kommer in från byarna och handlar på Lidl...

bss_TTOMAS522.jpg

_DSC1718.jpg

Stuprörsjeans tillsammans med ett par fjolliga läderskor är det enda jag kan komma på som är bad taste. Eftersom mjukisbyxor och foppatofflor är förbjudet på allmänna ytor så tycker jag inte att det räknas.

• Gilla
Reaktioner: SGM
Solbrillor i håret.
Hängrövsbyxor på personer över 15 år.
Kallsipper under badbyxor.

Det där har jag alltid funderat över, varför har man det. :confused:

Stuprörsjeans tillsammans med ett par fjolliga läderskor är det enda jag kan komma på som är bad taste. Eftersom mjukisbyxor och foppatofflor är förbjudet på allmänna ytor så tycker jag inte att det räknas.

På killar eller tjejer?

Last edited:
Alltså vad har alla emot mjukisbyxor? Jag förstår inte? :D

Bifogat

• keyra_agustina_01_005.jpg
    keyra_agustina_01_005.jpg
    24.4 KB · Visningar: 89
Alltså vad har alla emot mjukisbyxor? Jag förstår inte? :D

Definitionsproblematik, tror de flesta tänker på urtvättade mysbyxor i käck färg som det står något klatchigt på baken på, ofta burna av blonderade (givetvis med ett par centimeter av ursprungsfärgen framväxt) singelmammor med gulablendfläckiga fingrar. :yoparty

Det där var mer en accessoar till bakdelen. :arsele

Att kalla okända vid förnamn?!

Känner du dig blåblodig?
– Hej är det Gösta Blanking?
– Ja...
– Hej Gösta, vi har en fantastisk kampanj som jag vill berätta om för dig.
– Jag har inte tid just nu, kan du ringa tillbaks i morgon?
– Absolut Gösta, annars tar det bara en minut av din tid så kan jag berätta för dig här och nu Gösta.
– Nja, jag har som sagt inte tid nu.
– Jag förstår Gösta. När passar det dig att vi ringer tillbaks Gösta?
– Ring imorgon vid tretiden.
– Vid tre?
– Ja...
– Då säger vi det Gösta, du får ha en trevlig dag så hörs vi i morgon Gösta.
– Visst...

:zpy

Definitionsproblematik, tror de flesta tänker på urtvättade mysbyxor i käck färg som det står något klatchigt på baken på, ofta burna av blonderade (givetvis med ett par centimeter av ursprungsfärgen framväxt) singelmammor med gulablendfläckiga fingrar. :yoparty

Det är ju vanligt på pjunistjejerna här runt Karlaplan också, bara det att det står KSSS eller Östra Real på röfven

Ahaaa, då e jag med för jag tycker att det är precis sådär ett par mjukisbrallor ska sitta. :brynad:kär:slicka

– Absolut Gösta, annars tar det bara en minut av din tid så kan jag berätta för dig här och nu Gösta.

Callcenter "säljsamtal mall 1A"

...Jotack, det låter fördjävla töntigt när det är så uppenbart intränat och krystat. Det är lika onaturligt som att få delar av dialogen en svensk kriminalfilm uppspelad i örat.

– Hej är det Gösta Blanking?
– Ja...
– Hej Gösta, vi har en fantastisk kampanj som jag vill berätta om för dig.
– Jag har inte tid just nu, kan du ringa tillbaks i morgon?
– Nja, jag har som sagt inte tid nu.
– Jag förstår Gösta. När passar det dig att vi ringer tillbaks Gösta?
– Ring imorgon vid tretiden.
– Vid tre?
– Ja...
– Då säger vi det Gösta, du får ha en trevlig dag så hörs vi i morgon Gösta.
– Visst...

:zpy

Jag får sån sjuk Family Guy-känsla här (se Something, something dark side) - c3po... :rofl

http://www.heavy.com/comedy/comedy-...03/family-guy-something-dark-side-c3pos-name/

Det är ju vanligt på pjunistjejerna här runt Karlaplan också, bara det att det står KSSS eller Östra Real på röfven

Det heter stjärt fram tills de fyllt 18. Då har verkligheten och Mak-dånalds hunnit ifatt dem och först då kan det kallas röfv.

Finns det tjejer som har såna kläder? Det har jag aldrig tänkt på, en snygg tjej ska ha ett par tajta snygga jeans eller kjol/klänning på nederdelen. Och en snygg röv då såklart.

Javisst, det är inte alls ovanligt med tjejer som har stuprörsjeans vilket jag tycker (oftast) är snyggt.
Naturligtvis skall vederbörande äga en glasskulerumpa.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman