Bad Taste

String är i alla fall förbannat läckert! Ibland....

633757619953626860-EpicAss.jpg

Du hänger inte me i modetrenderna va? :arsele :D
För att vara "modestudent" är du förvånansvärt onyanserad men samtidigt förutsägbart förmer.

Bara för att tant inte klär i jeansshorts behöver hon inte bli avundsjuk när de yngre förmågorna med päronstjärtar stoltserar i dessa. Måhända är det inte ett plagg för staden, men det har inte heller åsyftats. Jeansshorts är och kommer att förbli det tredje benet i festivalernas tripod.

Tyvärr börjar även jag bli för gammal för att fånglo, det närmar sig snart anständighetens gräns.

För att vara "modestudent" är du förvånansvärt onyanserad men samtidigt förutsägbart förmer.

Bara för att tant inte klär i jeansshorts behöver hon inte bli avundsjuk när de yngre förmågorna med päronstjärtar stoltserar i dessa. Måhända är det inte ett plagg för staden, men det har inte heller åsyftats. Jeansshorts är och kommer att förbli det tredje benet i festivalernas tripod.

Tyvärr börjar även jag bli för gammal för att fånglo, det närmar sig snart anständighetens gräns.

Varken förmer lr förutsägbar, jag bara delger den 'senaste trenden', och den råkar just faktiskt vara korta jeansshorts (som diskuterades och förkastades) vare sig du helst vill se det på landet eller i stan eller på en festival eller dina åsikter kring det... ;)
They are everywhere now days. :krama

Och ja, även fina flickor bär dem. :tungan

Alla som går med byxorna nästan nere i knävecken, man ser folk med byxorna så långt ner att dom inte kan gå normalt. Likaså när man kommer in i en affär och expediten står med byxorna i knävecken, hade ja varit chef så hade ja tvingat pojkjäveln att dra upp brallorna. Kommer ju bli en hel generation med höftledsfel.

Alla som går med byxorna nästan nere i knävecken, man ser folk med byxorna så långt ner att dom inte kan gå normalt. Likaså när man kommer in i en affär och expediten står med byxorna i knävecken, hade ja varit chef så hade ja tvingat pojkjäveln att dra upp brallorna. Kommer ju bli en hel generation med höftledsfel.

Jag har svårt för att förstå att den stilen överlevt så länge.
Opraktisk klädsel brukar försvinna ganska snabbt.

Nej, det är för att säkra sin plats i evolutionen.

Nej, det är för att säkra sin plats i evolutionen.
Så då stämmer inte teorin om obekväma kläder? kanske undantaget som bekräftar regeln?

Nåväl. Åter till ämnet. Semesterfirare som inte tar på sig på överkroppen när de går in i en affär. Det är dålig smak, stil, vad man nu vill klla det. :urk

Inte så mycket "bad-taste" snarare än vridet mode. Jeans skjorts kan vara förbannat snyggt på en tjej med snygg kropp, men de nya "moderna" skjortsen som dras upp till naveln och gör att tjejerna ser ut att ha 0,5 meter arsele... hur tänkte man då? :va

Annars stör jag mig på folk som:
Pratar i telefon när de ska expideras..
Har solglasögon på sig (mörka) så man inte ser ögonen när de ska expideras.. :mad:
Frågar först, kollar sen.. (Ex, vad kostar XXX? när prisskylten står 1dm till höger..).

Mjo, har ju viss förståelse för byggare som har både väst och byxor så nerlastade att byxorna kanar ner trots en svångrem spänd långt utöver rekommendationerna för att bibehålla vitala organs funktion.

... men sommarjobbaren som ska "hjälpa till" på lokala bildelsfirman "asså näe ja tror vi typ inte säljer det, elller?" gott kan dra upp byxorna lite.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman