Bactor MC - Efter att ha haft min S1000RR där..

Bass

Ny medlem
Gick med
9 May 2012
Ort
Uppsala
Hoj
Honda CBR1000RR 2017
Vill verkligen rekomendera grabbarna på Bactor MC (www.bactor.se), grymt skyssta.. riktigt riktigt duktiga och gör det dom älskar vilket ofta brukar resultera i riktigt bra jobb =P

Köpt en hojj som jag va lite fundersam kring, behövde full genomgång av den, samt service. Satt med under hela tiden de jobbade med den. Märks att de lägger märke till detaljer och är jäkligt noga.
Hojjen vart riktigt kanon och det är fan sällan jag känner mig så trygg med att rätt folk meckar med ens älskling =D
Kom hem med lite extra godis på hojjen ^^

Rekomenderas STARKT!!!
 

99Micke99

Gubbe på 2 hjul
Gick med
20 Jul 2012
Ort
Uttran
Hoj
2012 Honda CB1000RA *såld, 2005 Yamaha R1, 2011 BMW S1000RR
Ditt tips gjorde att jag skickade en förfrågan till dem på att pimpa min retta. :tummenupp
 

Nedro

Ny medlem
Gick med
9 May 2013
Ort
Årsta
Hoj
Triumph Street Triple R 2009 / Ducati ST4 99 - Såld
en kvart efter en positiv post och de har fått en ny förfrågan om arbete. Fan alltså måste vara någon form av rekord :lol
 

99Micke99

Gubbe på 2 hjul
Gick med
20 Jul 2012
Ort
Uttran
Hoj
2012 Honda CB1000RA *såld, 2005 Yamaha R1, 2011 BMW S1000RR
en kvart efter en positiv post och de har fått en ny förfrågan om arbete. Fan alltså måste vara någon form av rekord :lol

Positivt omdöme måste belönas :D

Det skrivs sällan något positivt här så jag blev så fullständigt chockad så förfrågan skickades av bara farten.
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Håller med, gnäll har vi så det räcker. Dom som sköter sig bör uppmärksammas. Dom kommer att drunka i jobb :)
 

Bass

Ny medlem
Gick med
9 May 2012
Ort
Uppsala
Hoj
Honda CBR1000RR 2017
Va kul! jag kände verkligen att de förtjänas att få lite push! sällan man känner som man gör efter ett besök på verkstad :)
Du kommer bli nöjd! :)
 

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Ort
Roslagen
Hoj
Ja
Hade en snubbe som betalar räkningen suttit och tittat när jag jobbar så hade jag också försökt att vara extra nogrann.
 

Bass

Ny medlem
Gick med
9 May 2012
Ort
Uppsala
Hoj
Honda CBR1000RR 2017
Nja.. alltså det är få som bjuder in en till att sitta med. För mig är det ett bra tecken på att de inte tänkt göra nåt slaskjobb.
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Nja.. alltså det är få som bjuder in en till att sitta med. För mig är det ett bra tecken på att de inte tänkt göra nåt slaskjobb.

HELT KLART! :yoparty

är man hojintresserad men inte kan så mycket så skulle jag då uppskatta att få uppleva när de mekar men ens bästa vän hojen!

Med vänlig hälsning
 

Nedro

Ny medlem
Gick med
9 May 2013
Ort
Årsta
Hoj
Triumph Street Triple R 2009 / Ducati ST4 99 - Såld
Positivt omdöme måste belönas :D

Det skrivs sällan något positivt här så jag blev så fullständigt chockad så förfrågan skickades av bara farten.

Instämmer fullständigt! Positivt läser man aldrig och bryr dem sig och är schyssta så ska det premieras.
En:lol
 

idris

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2007
Ort
Järfälla
Hoj
S1000RR
Kan bara instämma,dom är sjukt serviceminded och det ska mycket till innan jag handlar någon annanstans!
 

mbracing

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2010
Ort
Nynäshamn
Hoj
BMW S1000RR -11
Hade en snubbe som betalar räkningen suttit och tittat när jag jobbar så hade jag också försökt att vara extra nogrann.

Faktum är att det är firman som sålde hojen till kunden som betalar räkningen ;)

Tack för omdömet grabbar, vi försöker göra vårt yttersta varje gång :)

//Mats
Bactor MC
 

Bass

Ny medlem
Gick med
9 May 2012
Ort
Uppsala
Hoj
Honda CBR1000RR 2017
Ja just det.. kanske skulle nämnt att jag själv inte skulle betala en krona :)
Tack Mats, va riktigt trevligt :)
 

99Micke99

Gubbe på 2 hjul
Gick med
20 Jul 2012
Ort
Uttran
Hoj
2012 Honda CB1000RA *såld, 2005 Yamaha R1, 2011 BMW S1000RR
Vill lyfta denna tråd igen efter att ha haft min R1 hos Bactor för installation av PCV och nya stålomspunna slangar. Har äntligen hittat stället där jag kommer lämna in mina hojar i framtiden. Duktiga, trevliga och riktigt bra att ha att göra med. Rekommenderas starkt!
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Vill lyfta denna tråd igen efter att ha haft min R1 hos Bactor för installation av PCV och nya stålomspunna slangar. Har äntligen hittat stället där jag kommer lämna in mina hojar i framtiden. Duktiga, trevliga och riktigt bra att ha att göra med. Rekommenderas starkt!

Vad fick du betala? PM gärna om du inte vill lämna det i tråden.
 

Zebbh

woop woop
Gick med
11 Apr 2012
Ort
Katrineholm
Hoj
Kawasaki ZX10R 2011 BMW S1000RR 2011 Yamaha YZF R1 2009 Suzuki GSXR 600 2009
När det är dags för service på min blitzkrieg är Bactor MC som gäller :rolleyes:
 

Bass

Ny medlem
Gick med
9 May 2012
Ort
Uppsala
Hoj
Honda CBR1000RR 2017
Kan säja att jag haft massor med kontakt med Bactor efter mitt senaste besök. Ska dit imorgon igen. Då är det helsystem, PC5a, kanske lite mer godis som ska på hojjen :)
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top