Bactor MC - Efter att ha haft min S1000RR där..

Återigen =D
Tack som fan Mats o Pelle på Bactor. Monterade på helsystem och PCV. Urtrevligt och det blev grymt bra.
Kvalitet rakt igenom, gör inte ett dugg att det är 4 timmar totalt att ta sig dit o hem. Hellre det och veta att det är folk som verkligen bryr sig om att det ska bli kanon :)

Instämmer även jag efter att ha gjort ett första besök nyligen!
Proffsigt, trevligt bemötande och absolut väl värt "resan" :)
Rekommenderar Bactor varmt

Ja kanske, men det verkar ju vara ett vinnande koncept och då kan man nog stå ut.
Tex frisörer klarar ju det så varför inte mekar?

Lämnade just in hojen där själv, känns riktigt bra. Det är inte ofta man blir glatt överraskad av det trevliga bemötandet och att man känner sig helt trygg när man lämnar in hojen. Önskar att fler vore som dom.

Kommer behöva byta däck och kanske lite andra smågrejer snart och funderar på om det kanske vore värt att åka 15mil enkel resa för att göra det hos bactor om de är så bra som utlovat.

Kommer behöva byta däck och kanske lite andra smågrejer snart och funderar på om det kanske vore värt att åka 15mil enkel resa för att göra det hos bactor om de är så bra som utlovat.

Jag står fortfarande fast vid mina tidigare inlägg. Haft hojen på ytterligare service där och är helnöjd. Fick även grym hjälp på senaste bankörningen med Cashback då de hjälpte mig med mina däck + en trasig växelpetare...GRATIS! Det är service på hög nivå.

Kan bara hålla med, Mats och Pelle har under vintern hjälp mig med min hoj (S1000RR) i olika omgångar. Super nöjd. Dem serverar även GS:en med vanlig standard service, men till betydligt bättre pris än jag normalt betalar. Men som sagt har dem vart jä... duktiga och hjälpsamma med RR hojen.

Stämmer in i lovsången till Bactor MC.

Grymt bra bemötande hela vägen och med i min beställning var en snygg gest, en note om hur klibbigt mitt nya luftfilter är + ett par gummihandskar med i leveransen!

IMG_3085.jpg

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma