Bactor MC - Efter att ha haft min S1000RR där..

Bass

Ny medlem
Gick med
9 May 2012
Hoj
Honda CBR1000RR 2017
Vill verkligen rekomendera grabbarna på Bactor MC (www.bactor.se), grymt skyssta.. riktigt riktigt duktiga och gör det dom älskar vilket ofta brukar resultera i riktigt bra jobb =P

Köpt en hojj som jag va lite fundersam kring, behövde full genomgång av den, samt service. Satt med under hela tiden de jobbade med den. Märks att de lägger märke till detaljer och är jäkligt noga.
Hojjen vart riktigt kanon och det är fan sällan jag känner mig så trygg med att rätt folk meckar med ens älskling =D
Kom hem med lite extra godis på hojjen ^^

Rekomenderas STARKT!!!

Ditt tips gjorde att jag skickade en förfrågan till dem på att pimpa min retta. :tummenupp

en kvart efter en positiv post och de har fått en ny förfrågan om arbete. Fan alltså måste vara någon form av rekord :lol

en kvart efter en positiv post och de har fått en ny förfrågan om arbete. Fan alltså måste vara någon form av rekord :lol

Positivt omdöme måste belönas :D

Det skrivs sällan något positivt här så jag blev så fullständigt chockad så förfrågan skickades av bara farten.

Håller med, gnäll har vi så det räcker. Dom som sköter sig bör uppmärksammas. Dom kommer att drunka i jobb :)

Va kul! jag kände verkligen att de förtjänas att få lite push! sällan man känner som man gör efter ett besök på verkstad :)
Du kommer bli nöjd! :)

Hade en snubbe som betalar räkningen suttit och tittat när jag jobbar så hade jag också försökt att vara extra nogrann.

Nja.. alltså det är få som bjuder in en till att sitta med. För mig är det ett bra tecken på att de inte tänkt göra nåt slaskjobb.

Nja.. alltså det är få som bjuder in en till att sitta med. För mig är det ett bra tecken på att de inte tänkt göra nåt slaskjobb.

HELT KLART! :yoparty

är man hojintresserad men inte kan så mycket så skulle jag då uppskatta att få uppleva när de mekar men ens bästa vän hojen!

Med vänlig hälsning

Positivt omdöme måste belönas :D

Det skrivs sällan något positivt här så jag blev så fullständigt chockad så förfrågan skickades av bara farten.

Instämmer fullständigt! Positivt läser man aldrig och bryr dem sig och är schyssta så ska det premieras.
En:lol

Kan bara instämma,dom är sjukt serviceminded och det ska mycket till innan jag handlar någon annanstans!

Hade en snubbe som betalar räkningen suttit och tittat när jag jobbar så hade jag också försökt att vara extra nogrann.

Faktum är att det är firman som sålde hojen till kunden som betalar räkningen ;)

Tack för omdömet grabbar, vi försöker göra vårt yttersta varje gång :)

//Mats
Bactor MC

Ja just det.. kanske skulle nämnt att jag själv inte skulle betala en krona :)
Tack Mats, va riktigt trevligt :)

Vill lyfta denna tråd igen efter att ha haft min R1 hos Bactor för installation av PCV och nya stålomspunna slangar. Har äntligen hittat stället där jag kommer lämna in mina hojar i framtiden. Duktiga, trevliga och riktigt bra att ha att göra med. Rekommenderas starkt!

Vill lyfta denna tråd igen efter att ha haft min R1 hos Bactor för installation av PCV och nya stålomspunna slangar. Har äntligen hittat stället där jag kommer lämna in mina hojar i framtiden. Duktiga, trevliga och riktigt bra att ha att göra med. Rekommenderas starkt!

Vad fick du betala? PM gärna om du inte vill lämna det i tråden.

När det är dags för service på min blitzkrieg är Bactor MC som gäller :rolleyes:

Kan säja att jag haft massor med kontakt med Bactor efter mitt senaste besök. Ska dit imorgon igen. Då är det helsystem, PC5a, kanske lite mer godis som ska på hojjen :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman