Backlund mest lättfotad i Pro Superbike 2009

Kom igen nu.... försökte ju vara lite rolig. Lättfotad är enligt sydonymer.se samma som snabb. = Backlund var snabbast i Pro förra året. Vem kommer vinna 2010 då?

Inga gissningar?

hmmm, då måste det ju betyda att jag är väldigt snabb!!!! :banana

Hur många kvinnor (eller passande för politisk korrekthet) har han haft?

Kom igen nu.... försökte ju vara lite rolig. Lättfotad är enligt sydonymer.se samma som snabb. = Backlund var snabbast i Pro förra året. Vem kommer vinna 2010 då?

Inga gissningar?

svensken verkar ju onekligen snabb i år....

När du kommer köra ditt första pro race?

Jag tror faktiskt att Papunen kommer ta hem det i slutänden. Men striden kommer stå mellan Ninjahojar. Det kunde man inte tro i början av året :tocar

/ Jens

Ja det är inte utan att man glädjs lite extra när det kommer upp en relativt ny kille som helt plötsligt leder Pro. Skulle onlekligen var lite häftigt om svensken tog hem hela skiten. Ger oss andra en injektion att det är möjligt.

Är bra sugen att prova något race i Pro i år. Tror att det är där man utvecklas mest. Är ju 6 race kvar så det borde jag hinna.

Ja det är inte utan att man glädjs lite extra när det kommer upp en relativt ny kille som helt plötsligt leder Pro. Skulle onlekligen var lite häftigt om svensken tog hem hela skiten. Ger oss andra en injektion att det är möjligt.

Är bra sugen att prova något race i Pro i år. Tror att det är där man utvecklas mest. Är ju 6 race kvar så det borde jag hinna.

Svensken är lysande i år men det omöjliga hoppas jag att Backlund fixar några snabba race vinster sätter press på dom andra.
Ja du borde ju få en chans med Pro Superbike Experience ta chansen och prova conti däcken 5-6juli. Karlskoga 13-14aug skulle va nåt för dig :tummenupp SANDY,ERIC O PETER SER NI DET HÄR SÅ HAR NI ÖGONEN ÖPPNA

Inga gissningar?

Pappunen i år, 2011 kan jag bara hoppas på dig :)

Svensken är lysande i år men det omöjliga hoppas jag att Backlund fixar några snabba race vinster sätter press på dom andra.
Ja du borde ju få en chans med Pro Superbike Experience ta chansen och prova conti däcken 5-6juli. Karlskoga 13-14aug skulle va nåt för dig :tummenupp SANDY,ERIC O PETER SER NI DET HÄR SÅ HAR NI ÖGONEN ÖPPNA

Jag tror faktiskt inte Backlund kommer göra så bra ifrån sig direkt efter skadan. Hoppas kan man ju för att få tajt racing, men jag är tveksam..

/ Jens

Jag tror faktiskt inte Backlund kommer göra så bra ifrån sig direkt efter skadan. Hoppas kan man ju för att få tajt racing, men jag är tveksam..

/ Jens
,

Det tror jag. Han kommer komma tillbaka som Roadracingens Foppa.
Är man sugen att köra hoj så kör man så sjukt mycket fortare. Jag tror den mest lättfotade föraren från förra året kommer att vara sjukt sugen.

Falkeberg är hans favoritbana och det är inte så mycket hårda bromsningar, gasa kan ju med ...

Framtiden får avgöra.
kul om det inte bara blir Kawa i topp. Kanske en honda oxå vem vet.

,

Det tror jag. Han kommer komma tillbaka som Roadracingens Foppa.
Är man sugen att köra hoj så kör man så sjukt mycket fortare. Jag tror den mest lättfotade föraren från förra året kommer att vara sjukt sugen.

Falkeberg är hans favoritbana och det är inte så mycket hårda bromsningar, gasa kan ju med ...

Framtiden får avgöra.
kul om det inte bara blir Kawa i topp. Kanske en honda oxå vem vet.

Ännu en tro från min sida är att de "andra" har fått ett försprång och kört in sig och chassin mer för enhetsdäcken. Det tror jag är en fördel. Dom tillåter inte riktigt samma saker dom fjolårsdäcken..

/ Jens

Foppa har väl iofs aldrig gjort någon vidare comeback. Bara en jävla massa tjafs om foten...

...våren 2001 sprack hans mjälte i en match mot Los Angeles Kings. Säsongen efter tog han en paus från hockeyn, men var tillbaka till Stanley Cup-slutspelet där han gjorde 27 poäng på 20 matcher och med det vann hela slutspelets poängliga.
Säsongen 2002/03 gjorde Forsberg sin sannolikt bästa NHL-säsong då han gjorde 29 mål och 77 assists - sammanlagt 106 poäng som räckte för att han, som förste nordbo någonsin, vann NHL:s poängliga och dessutom plus/minus-ligan. Forsberg belönades sålunda med poängligetrofén Art Ross Trophy men också Hart Memorial Trophy som går till ligans mest värdefulle spelare.

Dålig comeback? :va

Dålig comeback? :va

Kan var så att vi är för gamla :) Minns saker från förr i tiden.
Men få lirare har varit så bra i sin comback.

Jo en till kille, Michael Jordan såklar. Han hade bytt nunmnmer på sin tröja i sin come back efter ha varit och lirat baseboll något år. Stjärnorna i de andra lagen sa att han aldrig skulle komma upp i samma klass som gamla Jordan med nr 23.

Michaels nummer var pensionerat och tröjan var upphissad i taket på Bulls hemmaarena. Han bad klubben att hissa ner tröjan, sedan van han tre raka tittlar med Chicago Bulls.

Lite off toopic men lite kul när vi ändå pratar combacks.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026