Backlund i TV4 Sporten 20:00 i kväll

moto-gg

motograndgunnar
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
pasini å Yamaha tz 125 98
Jepp har vi tur får vi se Filip på tv 4 ikväll söndag kl 20:00 :tummenupp

moto-gg skrev:
Jepp har vi tur får vi se Filip på tv 4 ikväll söndag kl 20:00 :tummenupp

Nope inge tur idag div 1 fotboll var viktigare hoppas vi får se honom och annan rr i svensk tv någon gång :mad:

Ber om ursäkt om jag lurade er till dumburken i onödan :pannkyss

Reportaget filmades i onsdags på KGA och där fick även jag reda på, av TV4-killarna, att det skulle sändas igår! :mad:

Synd att det inte visades för då hade ni fått höra lite skönt tvåtaktsknatter i bakgrunden. Hoppas på att det kommer snart istället eftersom han visade framfötterna på Anderstorp också.

Swedie skrev:
Trist hur sporten ignoreras.

Gick säkert någon jätteviktig match i spanska ligan eller nåt som är mycket vitktigare än sporten i Sverige. Eller att Sörenstam gjort en birdie eagle på 19:e hålet och tagit en grogg med Lance Armstrong..

/JPS

Hade han hamnat i topp tre så hade det garanterat sänts, nu blev han fyra och då är man utanför pallen = ointressant... (fast han körde otroligt bra...)
Men när han väl hamnar på pallen igen så kommer de nog att gräva fram intervjun!

Var det inte lillebror William som man skulle filma i huvudsak på Gelleråsen? Filip var väll bara en intervju och lite bakhjulsåkning med Oscars moped i depån som filmades för att användas till nått senare reportage? Så tyckte jag det lät..

Axxexs skrev:
Var det inte lillebror William som man skulle filma i huvudsak på Gelleråsen? Filip var väll bara en intervju och lite bakhjulsåkning med Oscars moped i depån som filmades för att användas till nått senare reportage? Så tyckte jag det lät..

Nej!

...och någon vidare bakhjulsåkning bjöd han ju inte på! :D

Filip skulle "få" en halvsida i Expressen också plus att en del andra är och rycker i honom så ta det lungt, han kommer att synas i sommar :)
(Tror det var Lilla Sportspegeln som skulle vara på plats vid finalen bland annat)

Swedie skrev:
Trist hur sporten ignoreras.
men du :7peta det blir nog bättre om killarna på pallen får några tusen i prispengar, speciellt om de andra förarna har lagt ihop till det... :lol det kommer tv att vilja visa... :lol

Last edited:
Macho Woman skrev:
Grymmetack för den länken! Och tack tv4. Jag sitter här och blir tokentusiastisk i min ensamhet. Mycket bra reportage. Det är så man blir tårögd. Måste nog skicka tackbrev till tv4! :tummenupp
Passa på att skicka ett till Filips pappa också som sliter hund för att fixa det mesta för Filip. :tummenupp
Ett klart bevis på att man inte kommer så långt enbart tackvare talang.

sandstream skrev:
Passa på att skicka ett till Filips pappa också som sliter hund för att fixa det mesta för Filip. :tummenupp
Ett klart bevis på att man inte kommer så långt enbart tackvare talang.

I know. Pappa messar mig varje gång det är något på gång. Janne är cool.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka