Backlund + Hello Sweden = Sant!

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Ovanligt att intresse som inte har med direkt motor karraktär sponsrar motor sport, Det kryllar ju inte direkt av AXA stall i moto GP :D

Mycket bra! Hello Sweden har længe samarbetat med Cralle, som ju verkligen inte behøver deras stød pengamæssigt.

/Joakim

Han är med! Det storskaliga är kanske inte det direkta ekonomiska stödet från Hello Sweden. Utan det kontaktnät du bygger upp tillsammans med deras samarbetspartners för en framtid, som förhoppningsvis skall hålla i många år. Dom stöder ju några av dom största vi har i motorsport, men bara EN i roadracing.

KUL
ännu roligare om det innebär att cralle åker ut.

Neutral skrev:
ja, om backlund eller nånn annan nykomling får hjälp av dom tack vare att Cralle inte får stöd av dom längre tycker jag det är strålande.
Cralle varken åker hoj eller gör nånn internationell satsning längre.

Pålle skrev:
Du tror væll inte han betalar før det. Han får nog snarare betalt.

/Joakim

Sant, sant, men icke desto mindre kör han hoj och sannerligen internationellt iaf.

R2 skrev:
ja, om backlund eller nånn annan nykomling får hjälp av dom tack vare att Cralle inte får stöd av dom längre tycker jag det är strålande.
Cralle varken åker hoj eller gör nånn internationell satsning längre.
Men det var inte så du skrev, att det är roligt att fler får resurser är ju solklart men hur det blir roligare av att Cralle inte får några är ju inte lika klart för mig.

http://www.hellosweden.se/MOTORSPORT.asp

Att tex Mattias Ekström och Tony Rickardsson står med måste väl vara för att de har fått stöd tidigare?
Ekström ska väl skriva miljonkontrakt med Audi (han har säkert redan bra betalt) och Rickardsson behöver väl inte heller något stöd.

moto-gg skrev:
Är det inte dags för Hembiobutiken att kliva in som fetsponsor till Filip?
Hade jag varit ensam ägare till företaget så hade jag gjort det direkt!
Pratade med pappa Backlund i våras och det var inga gigantiska summor det handlade om.
Tyvärr så delar inte min kollega mitt intresse för RR men jag har fått honom att gå med på att sponsra Actionpics/SHs körningar på Gotland 2005 och 2006 samt västarna som SMC har på Rörken i Uppsala.

Men vem vet, vi kanske är med och sponsrar Filip 2006 :)

sandstream skrev:
Hade jag varit ensam ägare till företaget så hade jag gjort det direkt!
Pratade med pappa Backlund i våras och det var inga gigantiska summor det handlade om.
Tyvärr så delar inte min kollega mitt intresse för RR men jag har fått honom att gå med på att sponsra Actionpics/SHs körningar på Gotland 2005 och 2006 samt västarna som SMC har på Rörken i Uppsala.

Men vem vet, vi kanske är med och sponsrar Filip 2006 :)

Ni annonserar friskt i Slitz,Moore mm vill säga typ samma målgrupp som rör sig kring stcc "män 20-40 årsåldern 200-400000 i årslön som gillar att spendera pengar på balla grejjer och du kan ju visa din överman artiklarna i aftonbladet tv-sporten mm och förklara att du också vill vara med och bestämma lite på firman :hihi

moto-gg skrev:
Ni annonserar friskt i Slitz,Moore mm vill säga typ samma målgrupp som rör sig kring stcc "män 20-40 årsåldern 200-400000 i årslön som gillar att spendera pengar på balla grejjer och du kan ju visa din överman artiklarna i aftonbladet tv-sporten mm och förklara att du också vill vara med och bestämma lite på firman :hihi
Vi ska se vad jag kan göra :)

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back