Backflipträning

Hmm, som jag fatta skulle joel hoppa med sin iq, andersén och Erik med cross, sen 2 killar från 2jump i umeå med skoter.

Clark, blir väl under dagen nån gång, efter lunch skulle jag tippa. Brukar ju som ta ett tag med alla förberedelser och så.
 
Noc skrev:
Hmm, som jag fatta skulle joel hoppa med sin iq, andersén och Erik med cross, sen 2 killar från 2jump i umeå med skoter.

Clark, blir väl under dagen nån gång, efter lunch skulle jag tippa. Brukar ju som ta ett tag med alla förberedelser och så.

okej. joels står ju utan motor nu men han får säkert ihop den :)
 
Jo, lite stressmek har ingen dött av, hehe. Nä, han skulle väl bara mäta upp veven så den var rak? Hinner han ju lätt innan lördag.
 
kanske dyker upp med CBR´en tror att jag kan få bra höjd i rampen om man hinner få upp nå laddtryck :D
 
Hittat nå olja till CBRen? I så fall är det bara att höra av sig ögona böj till någon för filmning. Eller, tja kommer du till grönan och flippar så lär det ju finnas folk som dokumenterar. :)
 
blev det inte nåt idag?? :va
 
clark73 skrev:
blev det inte nåt idag?? :va

Vi stötte på lite problem, vi hann inte få ihop skotern ordentligt så det blir kanske skoterflip imorgon(sön) istället om vi lyckats få ihop den. Annars blir det nog nästa helg. En kille till flippade dock med cross idag, så nu är det totalt 3 st som flippat, men jag ska hålla er uppdaterade med hur det går.
 
Noc skrev:
Vi stötte på lite problem, vi hann inte få ihop skotern ordentligt så det blir kanske skoterflip imorgon(sön) istället om vi lyckats få ihop den. Annars blir det nog nästa helg. En kille till flippade dock med cross idag, så nu är det totalt 3 st som flippat, men jag ska hålla er uppdaterade med hur det går.

vem flippade idag?
 
nån som vet om det blir nåt ida?? & gärna ca tid.
Lillgrabben surrar å vill se :) 4 bast å tränar wheele å no hander på cykeln
 
3st har flippat totalt. Henke nu senast.
Skoterflippen blir nästa helg som det ser ut, hann inte få ihop skotern idag, blev också försenat pga av en abnorm baksmälla. :3freak
 
Noc skrev:
3st har flippat totalt. Henke nu senast.
Skoterflippen blir nästa helg som det ser ut, hann inte få ihop skotern idag, blev också försenat pga av en abnorm baksmälla. :3freak

snart är det väll dags för the weelieking dl att göra sin :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top