Backflipträning

Agent Apelsin skrev:
Är det inte farligt att hoppa med åtta hojar på rad? :va

Jag antar att du skojjade, om du inte gjorde det så har de tagit en massa bilder på ett o samma hopp och lagt ihop det så man ser alla steg av hoppet.

måste bara fråga om grömpa och noc har blivit frånkörda av en marinblå Impreza vid pite havsbad i sommar. Vi körde då ifrån en zr7a o en gammel gixxer. Miströsta dock en den Imprezan hade 500+ hästar på hjulen

Chii skrev:
måste bara fråga om grömpa och noc har blivit frånkörda av en marinblå Impreza vid pite havsbad i sommar. Vi körde då ifrån en zr7a o en gammel gixxer. Miströsta dock en den Imprezan hade 500+ hästar på hjulen

inte det. min blev klotad efter midsommar och har stått sedan dess. han ha den i ungefär 2 veckor

Chii skrev:

Jag kör inte zr-7. Jag var bara ner och hämtade den åt en polare. Jag blir aldrig frånåkt :mattias

Edit: Filmen kommer i höst.

Noc skrev:
Jag kör inte zr-7. Jag var bara ner och hämtade den åt en polare. Jag blir aldrig frånåkt :mattias

Edit: Filmen kommer i höst.

På hemsidan lästes det att ni sökte speglar till filmer och så.. jag hoppas ni vet att ni kan använda mina servrar. Se signatur för senaste uppdatering. ;)

Om ni skulle behöva specialare för större filer, säg till. :tummenupp

Ah, kanonbra att veta!

Kanske hör av mig när det börjar närma sig!

På lördag blir det mer flippande, fast med skoter! Kan lägga upp bilder då om intresse finns?

vilken tid åker ni dit på lörda?
skulle va kul å kolla!!

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back