Back In Black

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
riktigt nöjd och glad :) det ska bli kul att börja träna.. har inte kört nya hojen något nämnvärt än.. aldrig kört motardbana heller.. men hoppas att det ska gå bra :) kul tänker jag ialf ha :tummenupp

Bifogat

• supermotard 2006 001.jpg
    supermotard 2006 001.jpg
    61 KB · Visningar: 110
så då var även medlemskap i teknis löst.. i veckan blir det ett träningskort.. sen är det väl bara att sätta fart :)

Evil M skrev:
2143473 Grattis till hojköpet! Kommer vi se dig på träning nu på tisdag då?
det skulle jag nog inte tro. har en jäkla massa praktiska saker att fixa med i veckan.. siktar på söndag som första träning .

jag är impad av den viktminskningen om den är gjord medvetet, kämpar som ett svin själv och det är fan inte lätt när man blir bjuden på bira och grillad choritzo :hihi

TERMINATOR skrev:
2144355 jag är impad av den viktminskningen om den är gjord medvetet, kämpar som ett svin själv och det är fan inte lätt när man blir bjuden på bira och grillad choritzo :hihi

Fast chipsen eldade vi ju upp så de slapp du äta.

fokuserad är ordet :)
igrund och botten så var jag tvungen för min sjukdom.. jaja det verkar som det blev 48,5 kg.. för nu har det stått still et bra tag. och jag vill inte ner mer heller :tungan
från tyngs i klubben till lättast :D

nu går jag ut och gör ett ryck till så jag blir klar med mina nya fordon :banana

blom skrev:
2144996 fokuserad är ordet :)
igrund och botten så var jag tvungen för min sjukdom.. jaja det verkar som det blev 48,5 kg.. för nu har det stått still et bra tag. och jag vill inte ner mer heller :tungan
från tyngs i klubben till lättast :D

nu går jag ut och gör ett ryck till så jag blir klar med mina nya fordon :banana

48.5 satan i gatan, :Bugar :Bugar jag har tappat 11 och är stolt som en tupp men ska ner 15 till innan jag ska till altaret.

du va tyngst till jag blev med för inte har du väl vägt mer än 135 kg

blom skrev:
2144996 nu går jag ut och gör ett ryck till så jag blir klar med mina nya fordon :banana
Fan vad du rycker Blom, haru fått Parkinsson? :näsblod :tungan

Har du börjat fysträna nåt då? Är ju trots allt lite jobbigt att köra morot på bana.

Jag fulsatsar och göder Termo med korv och bira medan jag själv smygtränar som en tok.
(Tyvärr kom han på mig idag den attan... :gnissla :brinnerup )
Allt för att skapa fördelar för mig. :D

Mario, vill du ha Chorizo och öl? :rolleyes:

TERMINATOR skrev:
2145102 48.5 satan i gatan, :Bugar :Bugar jag har tappat 11 och är stolt som en tupp men ska ner 15 till innan jag ska till altaret.

du va tyngst till jag blev med för inte har du väl vägt mer än 135 kg
nej nej aldrig 135

Kyckling skrev:
2145908

Har du börjat fysträna nåt då? Är ju trots allt lite jobbigt att köra morot på bana.

:
självklart gör jag det... går jag in för något så gör jag det till 100%

Kyckling skrev:
2145908 Fan vad du rycker Blom, haru fått Parkinsson? :näsblod :tungan

Jag fulsatsar och göder Termo med korv och bira medan jag själv smygtränar som en tok.
(Tyvärr kom han på mig idag den attan... :gnissla :brinnerup )
Allt för att skapa fördelar för mig. :D

Mario, vill du ha Chorizo och öl? :rolleyes:

när jag va på väg hem idag tyckte jag att jag kände igen en snubbe och när jag kollar noga kommer feaderkycklo som en jävla demon på sina rullgrillor, fusk fusk fusk kallas det för

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa