GSXR1100R
The older i get the faster i was
Måste man betala i förskott till em träningen den 22/4?#57 Thundrace skrev:Har precis satt in kulor till träningen,ses där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Måste man betala i förskott till em träningen den 22/4?#57 Thundrace skrev:Har precis satt in kulor till träningen,ses där.
Najj,det va till den 15/4GSXR1100R skrev:Måste man betala i förskott till em träningen den 22/4?
Ok tack för infonZmurfen skrev:Najj,det va till den 15/4![]()
sleven skrev:Hur gick det? Hur många anmälda är vi?
Sleven #16
Trist att så få vill köra B-race, konstigt är det eftersom så många har tagit licens dom senaste åren, jag ska köra ERF annars så hade jag gärna kört.gixxer-rules skrev:Ett tiotal i 250 å detsamma i R600/1000.....
Rejs blir de... Men de e ju inte så sköj när det inte finns större intresse![]()
// Mathias
Nr:18 skrev:Synd att man inte har en extra hoj, vågar inte ta risken att sabba hojen 10 minuter innan ERF:et![]()
gixxer-rules skrev:Ett tiotal i 250 å detsamma i R600/1000.....
Rejs blir de... Men de e ju inte så sköj när det inte finns större intresse![]()
// Mathias

Jag körde B-race och ERF på samma dag en gång förra året, jobbigt men kul.Palte skrev:Team JJ förfogar ju över 2 hojar.... Kanske jag skulle ställa upp?
Palte skrev:Team JJ förfogar ju över 2 hojar.... Kanske jag skulle ställa upp?

GSXR1100R skrev:Jag körde B-race och ERF på samma dag en gång förra året, jobbigt men kul.

Vi har dock slagit er i bägge tävlingarna... som vi kvalat in till.Palte skrev:Vore inte första gången för mig heller.
Iom att kvalet är på Fredagen så blir det inte så himla stressigt som det var på Åsen 2004. (Då Team JJ även kvalade in)

gixxer-rules skrev:Ett tiotal i 250 å detsamma i R600/1000.....
// Mathias

GSXR1100R skrev:Vi har dock slagit er i bägge tävlingarna... som vi kvalat in till.
![]()
)flykay76 skrev:Anmälan till B-tävling / träning, Rookie 600, 22-23 April
Nu har jag anmält mig!![]()
(något dyr månad, licens 2400, falkenberg 200+800, a-torp läger 1500, a-torp tävling 1800............)
Palte skrev:Team JJ förfogar ju över 2 hojar.... Kanske jag skulle ställa upp?
eus skrev:Jag börjar bli lite sugen på att vara med, men då måste man ju ta ledigt från jobbet på fredagen![]()
Jag får fundera lite till...
[edit]
Blir det ingen slags träning innan?
Jag har aldrig kört där innan, ska man vinna vill man ju testa ett par varv eller 2 innan. Eller får man nöja sig med tiden man får på kvalet?
[/edit]
gixxer-rules skrev:Kolla med Bernström nr:18 här på forumet, han har test kväll den 15/4.
Träningstillfälle i falkenberg den 15/4! 1 vecka innan ERF-premiären, ta chansen att testa nya bansträckningen! Läs mer HÄR
// Mathias
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |