Pelle B
Ny medlem
Klart man skall vara med!
Anmäld! Nu gäller det bara att få ihop hojen......
Anmäld! Nu gäller det bara att få ihop hojen......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
crallan skrev:För att vi som SP förare ska få ihop lite race som den supportklass vi ärdet är inget b-race för sp även a-förare (så var det iallafall förra året), Blir det ett liten debutant race har ju ingen SP förare ngn chans..
![]()
Pålle skrev:För att göra det lite invecklat kan man ju ge separata poäng.
/Joakim
Beror på vem som sitter vid spakarna.crallan skrev:Blir det ett liten debutant race har ju ingen SP förare ngn chans..![]()
gixxer-rules skrev:Isamband med ERF:et på Falken ska där köras B-race för 250sp och R600/R1000...
Strandelin skrev:Kostar? Hittade inget på Falkenbergs sida.
![]()
Jag har mailat två gånger den senaste veckan. Inget svar.gixxer-rules skrev:Har vi "glömt" de?![]()
Ring eller mejla till kansliet. 0346-19033 eller kansli@falkenbergsmotorklubb.nu
// Mathias
Nyteknik skrev:Jag har mailat två gånger den senaste veckan. Inget svar.
![]()
sleven skrev:Jag med och inget svar.
gixxer-rules skrev:Vi hade årsmöte igår så de har la varit lite annat å stå i!![]()
Jag tar tag i detta å lägger infot i mitt första inlägg!![]()
// Mathias
Medin skrev:Ja då är man anmäld. 800:- är startavgiften
Någon från Norrköping/Linköping som har lust att sammåka till Falkenberg?sleven skrev:Anmäld och 800:- fattigare...![]()
Medin skrev:Någon från Norrköping/Linköping som har lust att sammåka till Falkenberg?
Strandelin skrev:Hmm, kanske. Har inte bestämt om jag ska anmäla mig ännu men nu vet jag iaf att det kostar 800:-.
Är det någon som vet hur den fria träningen läggs upp? Är det samma fina logik som vid R600-träningen under (efter?) bikeweek kan det lika gärna vara.
![]()

gixxer-rules skrev:Hur menar du då?![]()
ERF försig, sp250 försig och R600 å R1000 ihop. som de ser ut idag, men de kan ändra sigStrandelin skrev:Min fråga är om det delas upp i 3 st grupper(250SP, R600 och R1000) som kör varvat tex 20minuter var under nästan 3 timmar eller ska man räkna med att det dyker upp ganska många ERF-team också?
Vi lämnar min (o)liknelse med Gelleråsen-träningen till en annan gång, nöjer oss med att det inte var bra då.
![]()
Kommer säkert en massa ERF-team oxå. Ett alternativ är min träning på falkenberg en vecka tidigare. Kolla i min signatur.Strandelin skrev:Min fråga är om det delas upp i 3 st grupper(250SP, R600 och R1000) som kör varvat tex 20minuter var under nästan 3 timmar eller ska man räkna med att det dyker upp ganska många ERF-team också?
Vi lämnar min (o)liknelse med Gelleråsen-träningen till en annan gång, nöjer oss med att det inte var bra då.
![]()
Nr:18 skrev:Kommer säkert en massa ERF-team oxå. Ett alternativ är min träning på falkenberg en vecka tidigare. Kolla i min signatur.
Jag kommer nog upp på Fredagen och testar dom nya kurvorna, man vill ju prova nya bansträckningen innan ERF:et drar igång.Nr:18 skrev:Kommer säkert en massa ERF-team oxå. Ett alternativ är min träning på falkenberg en vecka tidigare. Kolla i min signatur.
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |