Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska iväg imorgon och kika på b-king samt hayabusa, men har lite svårt för lyset och avgasystemet och vart inte bättre när koncepthojen såg 1000% snyggare ut
Jo det såg bättre ut, var in idag och snackade lite..ska prata med banken bara och byta in fz6:n så kanske det blir en b-king till på vägen
Det var åas den enda egenskap jag kan slå B-kingen på vad gäller prestanda med min gamla hoj, så då kunde jag ju inte låta bli![]()
Nja, det är ju ändå inte sant.
Din S&S-HD" slår knockout på fettot när det kommer till design.
Och att du har egen designade avgasrör, "special beställd" motor, massa extra coola grejer etc etc gör inte saken sämre. (dvs, din hoj är helt enkelt 1 milion gånger coolare )
Och so funkar ju faktiskt sittställnignen på en Sporster. Folk får tycka vad de vill, men B-Kingen gick ju för f-n inte att sitta på. Sjuuuukt bred över tanken.
Vill jag ha en sådan motor så få det bli en Hayabusa.
Nja, det är ju ändå inte sant.
Din S&S-HD" slår knockout på fettot när det kommer till design.
Och att du har egen designade avgasrör, "special beställd" motor, massa extra coola grejer etc etc gör inte saken sämre. (dvs, din hoj är helt enkelt 1 milion gånger coolare )
Och so funkar ju faktiskt sittställnignen på en Sporster. Folk får tycka vad de vill, men B-Kingen gick ju för f-n inte att sitta på. Sjuuuukt bred över tanken.
Vill jag ha en sådan motor så få det bli en Hayabusa.
Jo men jag skrev ju prestanda, dvs acc, väghållning, toppeffekt och bromsar och sånt du vet
Vad gäller sådana ting så är det bara i vridmoment jag kan slå den, det var så jag menade. Hade jag tyckt att B-kingen var ballare än min hoj hade jag haft en B-king![]()
Tror de flesta av oss som testar B-King i år har åkt Busa några år innan....![]()
Men "fettot" är riktigt trevlig kan jag lova..Betydligt trevligare än TL, enligt mig...
Den är bred som en scooter och lika kul kul som en scooter på vintern.
BTW. vi har ungefär lika många pållar på slangen, men du har ju typ 70 mer i vrid...![]()
(typ, vid 1800 rpm har du samma vrid som jag har på max...)
Mja, jag tycker precis tvärt om, men så jämför jag med MIN TLR, inte en orginal - för de är rätt sugiga om man ska vara ärlig.
Man kan ju naturligtvis modda till en B-king en massa också, men man kommer fortfarande inte adressera det som jag inte kunde förlika mig med. Den extremt breda tanken. Det funkade helt enkelt inte för mig.
Släng in B-King motorn i ett banditchassie så skulle det vara mer intressant...![]()
Smalare midja...
![]()
Smalare midja...
![]()
BTW. vi har ungefär lika många pållar på slangen, men du har ju typ 70 mer i vrid...![]()
(typ, vid 1800 rpm har du samma vrid som jag har på max...)
Tycker den blir snygg om man ändrar lite på den..
Är 1,90 Men kanske jag har extra långa skenbenför det var stört omöjligt att komma åt pinnen, fick vinkla in foten för att växla. Synd att tanken ska vara så jäkla fet
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden