B&K gelleråsen 3 augusti

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
R6´99 R7ed.
Joooo... känns som om någon är emot att jag ska få gå på B&k. Hade från början bokat in mig till den 4 Juli, ett par veckor innan kör jag omkull o blr tvungen att boka om till 3 augusti o missar därmed mitt sällskap. Hursom, Nu när den tredje närmar sig o jag fixat nytt fräscht bakdäck o allt så går kedjan till mitt enda ställ sönder idag o eftersom jag jobbar fram till jag sticker på onsdag så infinner sig paniken återigen...O inte har jag heller fått någon bekräftelse annat än ett mail att jag är ombokad.

Shit the same, dit ska jag iallafall!

Nåväl, Min egentliga anledning till den här tråden är att kolla om någon mer härifrån ska dit det datumet!? Sen om nån har tips på bra övernattningsmöjligheter alt. sköna ressvägar från stockholm så skadar ju inte det heller... Jag drar från sthlm efter jobbet på onsdag.

kiwimaddog skrev:
2337858 Joooo... känns som om någon är emot att jag ska få gå på B&k. Hade från början bokat in mig till den 4 Juli, ett par veckor innan kör jag omkull o blr tvungen att boka om till 3 augusti o missar därmed mitt sällskap. Hursom, Nu när den tredje närmar sig o jag fixat nytt fräscht bakdäck o allt så går kedjan till mitt enda ställ sönder idag o eftersom jag jobbar fram till jag sticker på onsdag så infinner sig paniken återigen...O inte har jag heller fått någon bekräftelse annat än ett mail att jag är ombokad.

Shit the same, dit ska jag iallafall!

Nåväl, Min egentliga anledning till den här tråden är att kolla om någon mer härifrån ska dit det datumet!? Sen om nån har tips på bra övernattningsmöjligheter alt. sköna ressvägar från stockholm så skadar ju inte det heller... Jag drar från sthlm efter jobbet på onsdag.

Åker dit i morgon söndag och är där hela veckan:tummenupp Vi syns på onsdag! Silvertejp fixar allt, bara att tejpa ihop dig efter varje gång du knäppt upp stället!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back