kiwimaddog
Är huvvet dumt får kroppen lida....
Joooo... känns som om någon är emot att jag ska få gå på B&k. Hade från början bokat in mig till den 4 Juli, ett par veckor innan kör jag omkull o blr tvungen att boka om till 3 augusti o missar därmed mitt sällskap. Hursom, Nu när den tredje närmar sig o jag fixat nytt fräscht bakdäck o allt så går kedjan till mitt enda ställ sönder idag o eftersom jag jobbar fram till jag sticker på onsdag så infinner sig paniken återigen...O inte har jag heller fått någon bekräftelse annat än ett mail att jag är ombokad.
Shit the same, dit ska jag iallafall!
Nåväl, Min egentliga anledning till den här tråden är att kolla om någon mer härifrån ska dit det datumet!? Sen om nån har tips på bra övernattningsmöjligheter alt. sköna ressvägar från stockholm så skadar ju inte det heller... Jag drar från sthlm efter jobbet på onsdag.
Shit the same, dit ska jag iallafall!
Nåväl, Min egentliga anledning till den här tråden är att kolla om någon mer härifrån ska dit det datumet!? Sen om nån har tips på bra övernattningsmöjligheter alt. sköna ressvägar från stockholm så skadar ju inte det heller... Jag drar från sthlm efter jobbet på onsdag.
skönt med en sista utväg liksom!