B-E på knudan 21/6

sunkan skrev:
jag va på b-e i dag också (tisdag).. då var det lite vurpor också.. flest var det nog i licens gruppen.

I dag var det alla fall ett pass som var till 90% torrt .
resten va det regn men va fan regn är lika kul som torrt. 1:a passet var det jag o en kille till som va ute o latjade :kocko :tummenupp hela knutstorp för oss själva ganska najs faktiskt..

Haha...
Nä det var inte många som var ute och körde igår!
Mesar!!! :tungan

Jag blev omkörd på yttern :(

Andra skojigheter var att herr Brink lånade Den Rosa och enligt egen utsago tappade kåpan. Hur hans skinnställ blev så skitigt och repigt förtäljer inte historien.
Sen var det nån med fläta som inte kom runt ett helt varv (igen). Under andra passet vadslogs det högljutt i depån och hårnålen på tredje varvet var en lågoddsare, likaså liton på fjärde...
Själv gick det sista kåpstaget av och hela kåpan hölls enbart fast av silvertejp. Rosinante är nu så risigt att hon inte kan klassas som körbar längre. En hård helg i garaget nalkas...

Don Quixote skrev:
Andra skojigheter var att herr Brink lånade Den Rosa och enligt egen utsago tappade kåpan. Hur hans skinnställ blev så skitigt och repigt förtäljer inte historien.

BrInK borde testa något lopp i 125R! Han kör som f-n med Ullis 125a och jag kan inte tänka mig att han skulle fega på en räser. Tänk vilka härliga familjefajter det skulle kunna bli mellan BrInK och Ullis! :banana

Miss BrInK skrev:
Haha...
Bah! Jag körde ju och se hur bra det gick, hmmm...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=49434

Don Quixote: Vad har du gjort med din stackars hoj? Vågade ju inte ens gå nära den före rejset, den såg ju ut att kunna ramla ihop bara man andas på den.

Sunkan: Var det du med Volvokepsen som klotade på första rundan?

oscar skrev:
BrInK borde testa något lopp i 125R! Han kör som f-n med Ullis 125a och jag kan inte tänka mig att han skulle fega på en räser. Tänk vilka härliga familjefajter det skulle kunna bli mellan BrInK och Ullis! :banana

Båda 2 i samma klass låter inte som en bra ide! någon av dom kör om den andre på yttern och sen står hela sexlivet på spel :lol
skämt å sido Brink skulle nog passa på en 125 racer

oscar skrev:

Han får passa sig!!
Jag ska vinka till honom när jag flyger förbi på rakan!!

kaZmur skrev:
Don Quixote: Vad har du gjort med din stackars hoj? Vågade ju inte ens gå nära den före rejset, den såg ju ut att kunna ramla ihop bara man andas på den.

Mja... Den är helt klart i lite sämre skick just nu. Två vurpor, en torpedering och en flygande hoj i sidan har gjort att hon mist sin forna glans. Det ska bli bättring framöver!

Miss BrInK skrev:
Han får passa sig!!
Jag ska vinka till honom när jag flyger förbi på rakan!!

Hur blir det nu? Blir det något 125 R på Karlskoga? Med 6:ans Aprilia eller?
Jäkelskoj isåfall, såklart ska även Herr Brink börja köra riktig racer... :tummenupp

Miss BrInK skrev:
Det blir 125R hela säsongen ut, om jag har tur blir det redan Finland som är nästa!!
Men det blir på Nikos första Rääser istället för 6;ans rääser...

:banana

Skall BrInK ocks[ k;ra i Finland?

Miss BrInK skrev:
Det blir 125R hela säsongen ut, om jag har tur blir det redan Finland som är nästa!!
Men det blir på Nikos första Rääser istället för 6;ans rääser...

:banana

Kul som fan! 125 R kommer snart ha megastartfältet orvar!

Vad gäller hojvalet, har jag bara en sak att säga.....klokt! Nikos första hoj är snabb så det räcker nu i början. 6:ans Aprilia hade nog kostat mer än den smakade......inte för att just 6:ans hoj som sådan är strulig utan för att Aprilia överhuvudtaget är struliga och dyra....

Miss BrInK skrev:
Haha...

riktiga tönta r det var ju bara jag o en snubbe tyill som körde första passet.. sjukt skönt att ha hela knudan för sig sjlälv

Sunkan: Var det du med Volvokepsen som klotade på första rundan?[/QUOTE]

jag klotade inte.. har inge volvo keps heller.. bär inget som är svenskt volvo e kasst haha

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back