Mum!n
Ny medlem
FUBAR skrev:2279972![]()
märkligt svar de där
hehe allvar vet du ifall de e sant lr

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FUBAR skrev:2279972![]()
Karhu skrev:2279973märkligt svar de där
hehe allvar vet du ifall de e sant lr
![]()
Hum, jag tror inte de gör det i Sverige faktiskt, även om de säkert skulle kunna med sin utrustning. I Finland däremot kan vilken rosthög du möter som helst mäta dig vad jag har förstått. Tydligen så får de mäta mötande och de gillar att köpa gamla skruttbilar för att göra det.Karhu skrev:2279940har hört att snut hojjarna själv klart bilarna (inte alla) kan ta din hastighet när dom möter dig meblir rädd när mna hör sånt sant lr nån som vet
![]()
fleshgear skrev:2279026harry haffa hade garanterat ingen uppmätt hastighet på dig ofta stoppar dom folk och säger det gick lite fort det där och nästan alla blir rädda och erkänner och då får dom böter det man ska göra är att alltid neka
FUBAR skrev:2279987![]()
GeFeldz skrev:2280012Hum, jag tror inte de gör det i Sverige faktiskt, även om de säkert skulle kunna med sin utrustning. I Finland däremot kan vilken rosthög du möter som helst mäta dig vad jag har förstått. Tydligen så får de mäta mötande och de gillar att köpa gamla skruttbilar för att göra det.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |