Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Avsiktligt dåligt Svenska för att uppmuntra kidsen...Bingo skrev:Man kan väl inte säga "undvik att bli med i olycksstatistiken". Låter som dålig svenska. Hamna i kan jag köpa men bli med i, va e de för språk, va, va?
![]()
Låter sketabra, liksom, men de borde va tJör ENte sÅ Jla saKTaGSXR1100R skrev:Avsiktligt dåligt Svenska för att uppmuntra kidsen...
Tjör itne sÅ jevla fort, fördå får dU i brallan en lort... hur låter det då din messerpisser![]()
Erkänn att du hatar ostbågekörställningen, därför vill du ha en bekvämare hoj.Gnällspik skrev:Jag lär aldrig tröttna på bågar. Jag har älskat motorcyklar sen jag var 14, och jag har kört nästan oavbrutet i 16 år.
Däremot är jag rätt trött på sporthojs-communityn.
Jag syftar inte på er här på denna sajt, utan på det faktum att jag blir klassificerad såsom tillhörande en samling galningar, baserat på mitt gula skinnställ med knäpuckar och min strömlinjeformade hoj. För det vet man ju att alla "dom där" kör ihjäl sig stup i sekunden och drar med sig hela klasser av dagisbarn på kuppen...
Det känns litet som jag antar det gör om man kör HD - att man blir betraktad som våldsbenägen ligist av folk.
Så jag kommer sadla om till nån snäll maskin igen. Typ en offroadare eller tourer.
Klart man kan, man kan t ex bli med i en sekt där man smiskar varandra på stjärten eller bli med i Hyllinge Motorsällskap. Men bli med i statistiken låter väl konstigt, eller?Penguin skrev:Man kan visst bli med i saker!![]()
Dessutom låter det lite ballare när man säger så.
UltraMarine skrev:Har en kompis som inte gjort något ont mot nåt eller någon i hela sittt liv. Aldrig utsatt sig eller andra för fara. Lite småreligös och håller på med musik...
och så blir killen obotligt sjuk!!!
Spelar ju ingen roll vad man gör så jag fortsätter iallafall...
Det där bero ju bara på om du är religiös eller nåt, för oss andra så kan det ju hända vem som helst, allt lär bero på vad man gör och slumpen.
UltraMarine skrev:?
Grejjen är att inte ens om man stannar hemma och aldrig gör något "farligt" - så är det ändå inte säkert att man får leva... Alltså är det bara att fortsätta att åka.
Silwer skrev:Du kan ju ta ut svängarna på med din XT på ett helt annat sätt som vi andra aldrig kan få uppleva.
Silwer skrev:Du kan ju ta ut svängarna på med din XT på ett helt annat sätt som vi andra aldrig kan få uppleva.
Ja Silwer är i toppform idag, vad menar han med att ta ut svängarnaPenguin skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
1-0 till Silwer
Man kanske skulle montera crossdäck så att man ta ut svängarna oxå?GSXR1100R skrev:Ja Silwer är i toppform idag, vad menar han med att ta ut svängarna![]()
Penguin skrev:Jag tror att han menade att din XT är en äkta dödsmaskin som ofta förekommer i olycksstatistiken. Med en sån här också --->![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |