Börjar om...

Lam-Kaka skrev:
2424807 Nersey: hmm gjorde du denna tråden för att du är ute efter en karl från sporthoj.com? :tungan

Nej verkligen inte :pannkyss
Skulle jag vara efter en karl så skulle jag inte starta en tråd om det..jag har LITE självrespekt kvar (inte mycket..men såpass mycket har jag ;))

Ädit: alltså karlar är bra att ha ;)..och det vill jag nog.. (ha en alltså..nångång..letar inte liksom).
Men jag lade verkligen inte upp tråden i det syftet...

Last edited by a moderator:
Ja jävlars, hur mycket pantade saker har man inte skrivit/skriver. Men, det känns som om det kvittar.....that´s meeeee......:)

watson skrev:
2424748 Där har du fel! Jag tror ALDRIG att någon föreställer sig dig "rätt" live... Förövrigt så skrattar du mycket mer live!!:tungan

/Carin

Man kan ju inte göra annat än skratta när man ser din hoj och din glada nuna:arsele

Lam-Kaka skrev:
2424807 Nersey: hmm gjorde du denna tråden för att du är ute efter en karl från sporthoj.com? :tungan

:va Såklart att alla kvinns är ute efter en karl med sporthoj. Jag vet flera par här som träffats tack vare bikarna och samvaron:kiss

Last edited:
Nursey skrev:
2424824 Nej verkligen inte :pannkyss
Skulle jag vara efter en karl så skulle jag inte starta en tråd om det..jag har LITE självrespekt kvar (inte mycket..men såpass mycket har jag ;))

Ädit: alltså karlar är bra att ha ;)..och det vill jag nog.. (ha en alltså..nångång..letar inte liksom).
Men jag lade verkligen inte upp tråden i det syftet...

:7peta lika bra å erkänna ;) du åkter ju fel pga en killen :va eller var de för att Ullis kittla dej eller Milla trängde dej mot fel håll :D

Kakan skrev:
2425340 :7peta lika bra å erkänna ;) du åkter ju fel pga en killen :va eller var de för att Ullis kittla dej eller Milla trängde dej mot fel håll :D

Jag åkte fel för jag är som Doris i "Hitta Nemo"..den blåa fisken som simmar runt runt och glömmer var hon är /varit/skall :fakta:tungan

Nursey skrev:
2425430 Jag åkte fel för jag är som Doris i "Hitta Nemo"..den blåa fisken som simmar runt runt och glömmer var hon är /varit/skall :fakta:tungan

oooooooooooo jag gillar Doris hon är sååå skön:)
Fast de måste vara jobbigt eller de vet jag ju själv då jag har vissa drag av henne :D

Kakan skrev:
2425434 oooooooooooo jag gillar Doris hon är sååå skön:)
Fast de måste vara jobbigt eller de vet jag ju själv då jag har vissa drag av henne :D

De dragen kommer att befinna sej så IN i H*TE idag. Innan jag landar hos dej så kan jag räkna med en omväg på en timme skulle jag tro.

Å det är inte ens skoj, det är bara sann, ren & skär :fakta

Ullis skrev:
2425722 De dragen kommer att befinna sej så IN i H*TE idag. Innan jag landar hos dej så kan jag räkna med en omväg på en timme skulle jag tro.

Å det är inte ens skoj, det är bara sann, ren & skär :fakta

:nicka ja de är jobbigt att inte kunna hitta dit man ska:crash jag är bäst på å svänga vänster i ställe för höger och tvärt om :D

Anhåller om att ställa en nyfiken fråga !! Hur har det gått med reg. besiktningen?
mvh Poke

Poke skrev:
2425900 Anhåller om att ställa en nyfiken fråga !! Hur har det gått med reg. besiktningen?
mvh Poke

Nyfikna frågor uppmuntras *at ease soldier ;)*

Det har gått bra..hojen är numer svenskregistrerad. Nu måste jag bara lära mig köra ordentligt. DESPERAT behov av en broms och kurvkurs...I SUCK :(

Nursey skrev:
2425912 Nyfikna frågor uppmuntras *at ease soldier ;)*

Det har gått bra..hojen är numer svenskregistrerad. Nu måste jag bara lära mig köra ordentligt. DESPERAT behov av en broms och kurvkurs...I SUCK :(

Vi är nog många som skulle behöva det.. :tungan Kanske skulle ta och anmäla oss til en SMC kurs till våren...säkert många som skulle hänga på...

Vurpan 40 skrev:
2425934 Vi är nog många som skulle behöva det.. :tungan Kanske skulle ta och anmäla oss til en SMC kurs till våren...säkert många som skulle hänga på...

Jag är på:) ..tyvärr ser det fullt ut på den som går av stapeln den 17e Sept och den är säsongens sista om jag inte massuppfittat det hela ;)

*garvar*
Ni e inte kloka!
- På ett bra sätt.
:)

Nursey skrev:
2427046 Jag är på:) ..tyvärr ser det fullt ut på den som går av stapeln den 17e Sept och den är säsongens sista om jag inte massuppfittat det hela ;)
Du har inte massuppfittat det..det är den sista..men då får man hänga på låset till våren...
Jag ska opereras på tisdag...så min säsong kanske är över...åtminstone körandes..får väl åka bakpå i värsta fall...

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back