Börjar om...

Nursey skrev:
2423148 Dagligen..men jag provar även andra drycker..en favorit just nu är te med mjölk :yoparty

Hej Ilma jag har en Bandit men vill prova en KTM (bara prova :))

Du kan ju prova min om jag inte jobbar en Onsdag. Väntar med spänning på den "nya" Nursey. Har ju barat träffat den "gamla".

duckie skrev:
2423437 Haha - ja men så välkommen då!
:-D

;) tjänna tjejjen

njelger skrev:
2423441 Du kan ju prova min om jag inte jobbar en Onsdag. Väntar med spänning på den "nya" Nursey. Har ju barat träffat den "gamla".

Nya Nursey är som gamla men uppdaterad ;)

Same shit different version ;)

Last edited by a moderator:
Hehehe... You shuldent have....:pannkyss
Välkommen hit då, efter lååång tid. En sak att tänka på.. ALLA är annorlunda bakom skärmen!

/Carin

Hej och välkommen igen!

Har hela tiden tyckt att du varit väldigt vettig... men det kan bero på att jag själv blev medlem i april så att jag missade alla de pantade inläggen :huvet :)

Nursey skrev:
2423023 Kanske årets dummaste tråd men vaffan

Gick med på Sporthoj för drygt ett år sedan och hade aldrig sett ett forum NÅGONSIN..visste inte vad det var och hur det funkade riktigt. Borde nog ha lekt av mig på Lunar eller något innan jag kom hit.

Gjorde och sade PANTADE saker som säkert givit en bild åt folk som kanske inte var kanon. Och att jag satt i ett annat land och inte kände någon hjälpte nog inte.

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt

*skrattar så tårnarna rinner....* Sheeesh...

Gissa om jag blev förvånad av att se det här inlägget :D

Rock on bejb *STORkram* :D

Hello sweetie. Välkommen igen! Själv tänker jag inte börja om, blir för många år att ta igen här på forumet :-)

Kram på dig! Angående våran thing, så kanske vi får fixa det till nästa säsong? Känns som tiden rinner iväg.

Bikerbitch skrev:
2423901 Hello sweetie. Välkommen igen! Själv tänker jag inte börja om, blir för många år att ta igen här på forumet :-)

Kram på dig! Angående våran thing, så kanske vi får fixa det till nästa säsong? Känns som tiden rinner iväg.

Jag har inte fått svar än och som du säger så rinner tiden bara iväg..det är ju massa tävlinagr o grejer i Sept också. Bättre nästa säsong då kan vi ha en idiotsäker planering färdig. Det kommer bli kanon.

Får väl önska dig välkommen hit då :hej. Personligen så vill jag börja om här på SH minst 1 gång i veckan :argpådato.

Nursey skrev:
2423148Hej Ilma jag har en Bandit men vill prova en KTM (bara prova :))

Testar du så fastnar du :yoparty

Får väl också säga välkommen då :) hoppas du ska trivas och va inte rädd för att skriva i trådarna :D

Nersey: hmm gjorde du denna tråden för att du är ute efter en karl från sporthoj.com? :tungan

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026