Börjar om...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kanske årets dummaste tråd :) men vaffan :)

Gick med på Sporthoj för drygt ett år sedan och hade aldrig sett ett forum NÅGONSIN..visste inte vad det var och hur det funkade riktigt. Borde nog ha lekt av mig på Lunar eller något innan jag kom hit ;)

Gjorde och sade PANTADE saker som säkert givit en bild åt folk som kanske inte var kanon. Och att jag satt i ett annat land och inte kände någon hjälpte nog inte.

Nu har jag träffat en massa goa människor sedan jag flyttade hem och vill börja om från början.
Hej :) jag heter Nursey (eller Shirin) :hej (och JA jag ÄR lite..:wiggle :dummer men jag tror en del fattar vad jag menar :))

Välkommen hit. Hoppas att du kommer att känna dig som hemma här. :tummenupp

tja vad säger man: Välkommen efter ett år, du är så välkommen att fortsätta vara här. Du verkar vara en riktigt go tjej måste jag säga :)

Jag skulle nog vilja göra samma sak.. Börja om, alltså

Välkommen.
Jag är själv rätt ny och har ingen aning om vad du menar men det lät bra!

Välkommen ... igen :hej
Ha en bra dag, verkar bli en solig dag :yoparty
Livet leker, sista dan på jobbet dessutom :yoparty

Nursey skrev:
2423023 Kanske årets dummaste tråd :) men vaffan :)

Gick med på Sporthoj för drygt ett år sedan och hade aldrig sett ett forum NÅGONSIN..visste inte vad det var och hur det funkade riktigt. Borde nog ha lekt av mig på Lunar eller något innan jag kom hit ;)

Gjorde och sade PANTADE saker som säkert givit en bild åt folk som kanske inte var kanon. Och att jag satt i ett annat land och inte kände någon hjälpte nog inte.

Nu har jag träffat en massa goa människor sedan jag flyttade hem och vill börja om från början.
Hej :) jag heter Nursey (eller Shirin) :hej (och JA jag ÄR lite..:wiggle :dummer men jag tror en del fattar vad jag menar :))

Hej..det var kul att träffa dig...:tungan Är helt övertygad om att du inte är pantad.. men vad det verkar så bakar du fantastiskt..

bissmark skrev:
2423100 Tjena igen då eller vad man nu skriver.

Häller du fortfarande ut Cola light på tangentbordet genom näsan?
Jag försöker sluta...

Dagligen..men jag provar även andra drycker..en favorit just nu är te med mjölk :yoparty

Ilma skrev:
2423096 Välkommen.
Jag är själv rätt ny och har ingen aning om vad du menar men det lät bra!

Hej Ilma jag har en Bandit men vill prova en KTM (bara prova :))

Last edited by a moderator:
Vadå börja om??? Du börjar ju bli en legend på onsdagstrådarna. Skrattar glatt åt dina inlägg och vore kul att träffa dig nån gång. Tyvärr så kommer min bike bli kvar uppe i Gävletrakten och därför blir det inga körningar för mig därnere i huvudstaden nått mer i år. (men vi kanske syns på Bromma den 13 sept).

@ Drakkvinnan: Vad händer i Bromma? :) Låter kul..skulle gärna träffa dig med :)

hållundan skrev:
2423152 Morsning, kommer du hit ofta eller? ;)
*Ritar 8or med foten i golvet och tittar ner* Nä..jag är nästan aldrig här..brukar hålla mig i bakgrunden*host host*:rolleyes:

:tungan

SKV skrev:
2423160 Bra val av hoj åsså!!:tummenupp

Varför sälja Sergeij? :)

Last edited by a moderator:
Välkommen 1 år i efterskott då.
Tycker du verka ganska normal i mina ögon, kör hårt.

:7peta tror många gör och säger konsitga saker, men är man lite :dummer så platsar man ju bra alla är vi lite knäppppaaaa i bland ;)

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan