Börjar kanske bli lite tjatigt...

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
MEN NU HAR JAG OCKSÅ TATT KORTET :D Fan vad gött det känns, saknar bara en fungerande hoj nu... ingen som vill låna ut? ;)

EDIT by EBS: Tack Emil för skjutsen ut till Barkaby. Utan dig hade jag aldrig klarat det.

*host* :rolleyes:

Jaja, glömde det :p Bör väl passa på o tacka johan med för att jag fick låna hans hoj :p :)

Last edited:
Doh, jag som trodde att du hade tagit för mellan som eller hade det redan för fan!

Grattis! :tummenupp

Spiken skrev:
MEN NU HAR JAG OCKSÅ TATT KORTET :D Fan vad gött det känns, saknar bara en fungerande hoj nu... ingen som vill låna ut? ;)

EDIT by EBS: Tack Emil för skjutsen ut till Barkaby. Utan dig hade jag aldrig klarat det.

Å varsegod för lunchen du :p

*host* :rolleyes:

Jaja, glömde det :p Bör väl passa på o tacka johan med för att jag fick låna hans hoj :p :)
Ta min! :p Du klarade dig undan regnat iaf väl? Justde, Johan vet att du pajjade lådan på hojen...

Re: Re: Börjar kanske bli lite tjatigt...

Nisse Järnet skrev:
Ta min! :p Du klarade dig undan regnat iaf väl? Justde, Johan vet att du pajjade lådan på hojen...
Visst gjorde jag det :) Vad mumlar du om då, vad för låda? :confused: :p

Återigen ett stort tack :)
Tom: Jag skruvar o skruvar men skrotet vill inte gå igång iaf. Låter som att den läcker luft, känns så med för den delen ;) Har fått tips om att det kan vara packboxen i(?) svänghjulet som är trasig. Så det ska kollas upp imorgon, om jag får låna nisses verktyg vs. :)

Spiken skrev:
Återigen ett stort tack :)
Tom: Jag skruvar o skruvar men skrotet vill inte gå igång iaf. Låter som att den läcker luft, känns så med för den delen ;) Har fått tips om att det kan vara packboxen i(?) svänghjulet som är trasig. Så det ska kollas upp imorgon, om jag får låna nisses verktyg vs. :)
Svänger förbi med avdragaren i morgon så ska vi se :) Tjacka ett nytt stift också hehe
Justde, tar med mitt hemgjorda verktyg så kanske vi slipper lyfta av cyllen.

Nisse Järnet skrev:
Svänger förbi med avdragaren i morgon så ska vi se :) Tjacka ett nytt stift också hehe
Justde, tar med mitt hemgjorda verktyg så kanske vi slipper lyfta av cyllen.
Låter prima :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back