tycon1
nkka
Jag tyckte inte jag såg någon tråd om detta! Så jag slänger upp en ny!
Jag har själv inte börjat med supermotard och vet inte i vilken ände man ska börja!?! Ok jag har fixat hojjen, en lite modifierad enduro (vilket måste vara godkänt?) med road-däck!
Sedan så har jag förstått det som att man måste antingen ha Motocross, Roadracing eller back licens för att få köra på träningstiderna? Vilket i dagsläget kostar över 2000kr..
Måste hojjen oxå vara reggad? eller går det att köra med en oreggad?
Sedan har jag oxå hört rykten om uppsamlings flaskor under förgasar-slangarna, är det oxå ett tvång?
Så om vi säger såhär, jag har en Enduro, som jag satt på SMdäck på...vad ska jag göra nu?
Tackar för svar//Kalle
Jag har själv inte börjat med supermotard och vet inte i vilken ände man ska börja!?! Ok jag har fixat hojjen, en lite modifierad enduro (vilket måste vara godkänt?) med road-däck!
Sedan så har jag förstått det som att man måste antingen ha Motocross, Roadracing eller back licens för att få köra på träningstiderna? Vilket i dagsläget kostar över 2000kr..
Måste hojjen oxå vara reggad? eller går det att köra med en oreggad?
Sedan har jag oxå hört rykten om uppsamlings flaskor under förgasar-slangarna, är det oxå ett tvång?
Så om vi säger såhär, jag har en Enduro, som jag satt på SMdäck på...vad ska jag göra nu?
Tackar för svar//Kalle