Bör tjejer uteslutas från SH?

Bör tjejer uteslutas från SH?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Rör mig inte ett skit. Sitter man här med förslag likt en taliban ang en viss könsdelning och sedan blir jag anklagad för skogsturk av lirare av en viss kvinnosyn som påminner om extrema araber gör att man kommer till deras nivå, är rätt duktig på det.

Det var en nästan helt oförståelig mening.

Bettskena, börjar nästan tycka synd om dig nu. Har du fått punka på snorren? Varit mycket hata-tjejer-trådar senaste tiden. :D

Folk tar detta forum så sjukt jävla seriöst, spelar roll om man har hojkort eller hoj överhuvudtaget. Det är ett forum! Det är värre om en kille varken har det ena eller det andra, kommer till gazzen och tigger att få sitta på bönpallen, åh ja detta är SANT! Så snälla, skippa bölandet om chicks som inte har A-kort eller hoj. :tummenupp

Sen är jag sjukt nyfiken på den här omtalande smink-tråden (eller vad d nu va) du tar upp Bettskena, många som frågat men du undviker och svara. Vill du ha seriösa svar så får du ha något relevant och äkta bakom det du skriver. ;)

jag tycker du skriver så lustigt, så jag har svårt att fokusera mig.

men en del av de lustiga texterna är bra.

tråden är menat som diskussionsunderlag, inget annat. du och andra som tycker/tror att jag hatar tjejer får fortsätta tro det. då har ni också missat poängen. dessutom finner jag inget nöje i att 'dissa' folks inlägg med vilje, det är inte heller syftet med tråden, samt bortkastad tid.

ta tråden för vad det är; vissa förstår dock inte vad det innebär och har negativa åsikter om mig, tråden, whatever, men tillför inget i själva ämnet ifråga. en sån 'åsikt' är noll värd. och har du ingen åsikt om ämnet, så behöver du (nu menar jag i generella ordalag och inte du personligen money) heller inte skriva. enkel matematik.

jag känner inte dig alls o det spelar inte så stor roll för mig vad du tycker om tjejer. jag tycker bara detta e så sjukt roligt :D

du säger det är ett diskussionsunderlag men sågar folket som svarar så som du inte vill. :D :D alla har olika åsikter samt uppfattar det du skriver på olika sätt så du kan inte vänta dig att folk ska svara som DU vill. :) min åsikt ang den här tråden och det du undrar över är att det är bra med blandade kön och tror nog majoriteten faktiskt uppskattar att ha lite flicks springandes här. tror de som känner sig mest hotade och "besvärade" är nog tjejerna själva.

sh är som en stor fest, de flesta gillar nog att mingla med både killar o tjejer. inte kul med korvpartyn. :tungan

hade varit kul o träffa dig på riktigt o se om du verkligen är så bitter som du verkar vara här på forumet. :D :D

jag tycker du skriver så lustigt, så jag har svårt att fokusera mig.

men en del av de lustiga texterna är bra.

tråden är menat som diskussionsunderlag, inget annat. du och andra som tycker/tror att jag hatar tjejer får fortsätta tro det. då har ni också missat poängen. dessutom finner jag inget nöje i att 'dissa' folks inlägg med vilje, det är inte heller syftet med tråden, samt bortkastad tid.

ta tråden för vad det är; vissa förstår dock inte vad det innebär och har negativa åsikter om mig, tråden, whatever, men tillför inget i själva ämnet ifråga. en sån 'åsikt' är noll värd. och har du ingen åsikt om ämnet, så behöver du (nu menar jag i generella ordalag och inte du personligen money) heller inte skriva. enkel matematik.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP