Bör tjejer uteslutas från SH?

Bör tjejer uteslutas från SH?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Om man spanar i Stockholmsforumet ser man hur det sakta äts upp av tjejernas framhärjningar så jag tror att det är bäst att sätta ner foten nu innan det sprider sig till dom mer vitala delarna av sporthoj.com som Allmänt- och Teknikdelen. Stockholmsdelen är redan förlorad samt jag-är-ny-delen men jag tror vi klarar oss utan dom :tungan :D

Ja, vem fan bryr sig om Stockholmsforumet ändå, det kan inte vara många vettiga människor där :gnissla Stäng av den delen/sätt i karantän så kanske vi slipper dessa trådar snart.

Men det är ju själva fan, det är strålande sol ute och hojväder i minst en månad till men ändå har Silly season redan börjat :va

Du reagerar som en skogsturk.

Haha. Visst bara för man inte orkar med såna dramaqueens som leker tuffa på nätet och tror de kan skriva fina grejer bakom skärmen utan att baka upp det i verkliga livet så blir det jag som är den negativa faktorn, och alltid ska det läggas ner vikt på ens ursprung/hår/hudfärg bara för man vågar stå för sin sak. Inte som riktiga tuffingar som leker tuffa på nätet röstar på SD men när man ska fylla alla poster de olika posterna står de stolarna toma och ingen vågar stå för sin sak. Knyta näven i fikan är väldigt bekvämt och är man inget av det så är man skogsturken va? Hahahaha, det roliga är att den attityd inte visar sig när man träffar hoj åkare irl.

Haha. Visst bara för man inte orkar med såna dramaqueens som leker tuffa på nätet och tror de kan skriva fina grejer bakom skärmen utan att baka upp det i verkliga livet så blir det jag som är den negativa faktorn, och alltid ska det läggas ner vikt på ens ursprung/hår/hudfärg bara för man vågar stå för sin sak. Inte som riktiga tuffingar som leker tuffa på nätet röstar på SD men när man ska fylla alla poster de olika posterna står de stolarna toma och ingen vågar stå för sin sak. Knyta näven i fikan är väldigt bekvämt och är man inget av det så är man skogsturken va? Hahahaha, det roliga är att den attityd inte visar sig när man träffar hoj åkare irl.

Nu gjorde du det igen.
"De är så tuffa bakom tangentbordet, så då skriver jag hur tuff jag är, så blir de jätterädda.
När jag ändå håller på så drar jag rassekortet så att jag får rätt även när jag har fel."

Om man spanar i Stockholmsforumet ser man hur det sakta äts upp av tjejernas framhärjningar så jag tror att det är bäst att sätta ner foten nu innan det sprider sig till dom mer vitala delarna av sporthoj.com som Allmänt- och Teknikdelen. Stockholmsdelen är redan förlorad samt jag-är-ny-delen men jag tror vi klarar oss utan dom :tungan :D

Det är en sammansvärjning och vi kallar projektet Hostile Overtake. :hihi

Nu gjorde du det igen.
"De är så tuffa bakom tangentbordet, så då skriver jag hur tuff jag är, så blir de jätterädda.
När jag ändå håller på så drar jag rassekortet så att jag får rätt även när jag har fel."

Jag står ändå till skillnad upp för min åsikt. Och det vet de som känner mig här på forumet.

Tjejer som inte kör hoj bör uteslutas.. Ett A (alt A1) på kortet borde vara ett krav....

Är man medlem på SH för att ragga får man nog napp snabbare på krogen...

Det tycker jag också. Killar kör hoj för att ragga så den kommer inte få gehör tyvärr.....:hihi:hihi

Det tycker jag också. Killar kör hoj för att ragga så den kommer inte få gehör tyvärr.....:hihi:hihi

Det har du jävligt rätt i! De får nog göra något åt sitt utseende först då, om de ska lyckas med sin stålhäst.

Hur många gånger har man inte sett en hoj komma rullande, med en kutryggig skinnklädd kille på, och tänkt att "åh, en hojkille! Han är kanske snygg?" Sen tar människan av sig hjälmen, och man bara "NOOOoooo....."

Slår fan aldrig fel!

Det har du jävligt rätt i! De får nog göra något åt sitt utseende först då, om de ska lyckas med sin stålhäst.

Hur många gånger har man inte sett en hoj komma rullande, med en kutryggig skinnklädd kille på, och tänkt att "åh, en hojkille! Han är kanske snygg?" Sen tar människan av sig hjälmen, och man bara "NOOOoooo....."

Slår fan aldrig fel!

Knepet är alltså att behålla hjälmen på? Alltid? :crash

Slår fan aldrig fel!

Känner jag inte igen, har aldrig hänt mig. Tvärtom faktiskt, dom kommer som flugor så jag brukar behålla hjälmen på.

"åh, en hojkille! Han är kanske snygg?" Sen tar människan av sig hjälmen, och man bara "NOOOoooo....."

Slår fan aldrig fel!

Ibland slår det fel. Åtminstone enligt sambon.

Varje gång jag vill ha en thailändsk massage med "happy ending" (hon är spa-terapeut), så får jag till svar "om du hade varit Randy de Puniet".

Ok, jag är lite fet nu men så jävla snygg är väl inte den där kråksnudan så man måste ta honom som jämförelse...

Angående tråden... Självklart ska ni inte portas. Tror det ligger mycket i vad Bullysmile har skrivit tidigare. Får inte Bettskinka några brudar ska ingen annan heller ha.

Måste man vara tuff och brösta upp sig på internet för att bevisa att man står för sin åsikt utanför nätet också?

Rör mig inte ett skit. Sitter man här med förslag likt en taliban ang en viss könsdelning och sedan blir jag anklagad för skogsturk av lirare av en viss kvinnosyn som påminner om extrema araber gör att man kommer till deras nivå, är rätt duktig på det.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP