bullysmile
Killing time? time kills you!
Ibland tror jag att du är en nidbild skapad som propaganda av Sverigedemokraterna.
Utveckla gärna det där, vad/vilka grejer får det där att tycka så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ibland tror jag att du är en nidbild skapad som propaganda av Sverigedemokraterna.
Utveckla gärna det där, vad/vilka grejer får det där att tycka så.
Om man spanar i Stockholmsforumet ser man hur det sakta äts upp av tjejernas framhärjningar så jag tror att det är bäst att sätta ner foten nu innan det sprider sig till dom mer vitala delarna av sporthoj.com som Allmänt- och Teknikdelen. Stockholmsdelen är redan förlorad samt jag-är-ny-delen men jag tror vi klarar oss utan dom![]()
![]()
Du reagerar som en skogsturk.
Haha. Visst bara för man inte orkar med såna dramaqueens som leker tuffa på nätet och tror de kan skriva fina grejer bakom skärmen utan att baka upp det i verkliga livet så blir det jag som är den negativa faktorn, och alltid ska det läggas ner vikt på ens ursprung/hår/hudfärg bara för man vågar stå för sin sak. Inte som riktiga tuffingar som leker tuffa på nätet röstar på SD men när man ska fylla alla poster de olika posterna står de stolarna toma och ingen vågar stå för sin sak. Knyta näven i fikan är väldigt bekvämt och är man inget av det så är man skogsturken va? Hahahaha, det roliga är att den attityd inte visar sig när man träffar hoj åkare irl.
Om man spanar i Stockholmsforumet ser man hur det sakta äts upp av tjejernas framhärjningar så jag tror att det är bäst att sätta ner foten nu innan det sprider sig till dom mer vitala delarna av sporthoj.com som Allmänt- och Teknikdelen. Stockholmsdelen är redan förlorad samt jag-är-ny-delen men jag tror vi klarar oss utan dom![]()
![]()
Nu gjorde du det igen.
"De är så tuffa bakom tangentbordet, så då skriver jag hur tuff jag är, så blir de jätterädda.
När jag ändå håller på så drar jag rassekortet så att jag får rätt även när jag har fel."
Tjejer som inte kör hoj bör uteslutas.. Ett A (alt A1) på kortet borde vara ett krav....
Är man medlem på SH för att ragga får man nog napp snabbare på krogen...
Och det vet de som känner mig här på forumet.
...lämna mamma och pappa utanför. om de inte gett sitt tillstånd vill säga.
Det tycker jag också. Killar kör hoj för att ragga så den kommer inte få gehör tyvärr.....![]()
Det har du jävligt rätt i! De får nog göra något åt sitt utseende först då, om de ska lyckas med sin stålhäst.
Hur många gånger har man inte sett en hoj komma rullande, med en kutryggig skinnklädd kille på, och tänkt att "åh, en hojkille! Han är kanske snygg?" Sen tar människan av sig hjälmen, och man bara "NOOOoooo....."
Slår fan aldrig fel!
Knepet är alltså att behålla hjälmen på? Alltid?![]()
Alltid!Stället också!
Det har du jävligt rätt i! De får nog göra något åt sitt utseende först då, om de ska lyckas med sin stålhäst.
Hur många gånger har man inte sett en hoj komma rullande, med en kutryggig skinnklädd kille på, och tänkt att "åh, en hojkille! Han är kanske snygg?" Sen tar människan av sig hjälmen, och man bara "NOOOoooo....."
Slår fan aldrig fel!
Måste man vara tuff och brösta upp sig på internet för att bevisa att man står för sin åsikt utanför nätet också?Jag står ändå till skillnad upp för min åsikt. Och det vet de som känner mig här på forumet.
"åh, en hojkille! Han är kanske snygg?" Sen tar människan av sig hjälmen, och man bara "NOOOoooo....."
Slår fan aldrig fel!
Måste man vara tuff och brösta upp sig på internet för att bevisa att man står för sin åsikt utanför nätet också?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |