Bör tjejer uteslutas från SH?

Bör tjejer uteslutas från SH?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Emedan jag stämmer in på trådstartarens beskrivning av en tjej så anser jag att alla utom jag bör bannas.

tråden och pollen är så löjlig att den bör "delete" as direkt.
Den är direkt kränkande tycker jag.

Tycker de är självklart att tjejer ska få vara här! Men med kravet att de måste ha en bild på sig naken bredvid hojen som de påstås äga!:tuttar:D

Visa en tråd eller inlägg ang. "det är ju allmänt känt, att det knappt förekommer tjejer som skriver inlägg av rang och karaktär utan mest om makeup-tips samt hur jobbigt det är med skit under sina naglar och ännu sällsyntare att just dessa tjejer skapar trådar."
där detta förekommer och hur pass störande det då det verkar ske så ofta enligt dig.

Sedan bara langa upp en bild samt lite info om dig själv så du inte leker runt som en pajas och söker uppmärksamhet, då kan vi ta en diskussion. Annars är du bara en mes som söker uppmärksamhet från brudarnas sida.

Kan verkligen killar med bröst & framstjärt kallas för tjejer? :3freak

Ja, kanske skulle det göras en stor tjänst för oss tjejer om vi uteslöts från SH. Vi skulle slippa läsa vissa mindre begåvade inlägg. :tummenupp

;)

Fast vilka härliga skratt vissa inlägg bjuder in till! :banana
Men nu tycker jag att vi återgår till forumet och lägger ner kärringsnacket som tråden tar upp.
Dags att byta oljan nu inför vinterförvaringen...

Last edited:
Ok, hur många är med på insamling till en enkelbiljett till Antarktis så att vi kan skicka dit herr Bettskena och på så vis slippa hans förbannat onödiga och fruktansvärt tråkiga skittrådar?

1. Dee_cati: 5000:-

Sa den största mesen på forumet :D

Oj har du tränat på iNtErNeT gYmEt igen? Vet inte hur jag ska övertyga dig att det finns en värld utanför iNtErNeT och har du otur och vi ses in real så ska jag övertyga dig att jag inte är en mes det kan jag lova dig. Så sluta smutsa ner fingrarna på tangentbordet och kör upp ena tummen i röven och den andra i munnen igen så du håller dig lugn.:arsele

Ok, hur många är med på insamling till en enkelbiljett till Antarktis så att vi kan skicka dit herr Bettskena och på så vis slippa hans förbannat onödiga och fruktansvärt tråkiga skittrådar?

Tackar han inte oss och visar att han trivs där så vill jag ha tillbaks mina cash!

2. Bully: 5000:-

Last edited:
Jag har legat med iaf fem tjejer härifrån, har inget emot att sätta en till, så låt dom stanna!

Om man spanar i Stockholmsforumet ser man hur det sakta äts upp av tjejernas framhärjningar så jag tror att det är bäst att sätta ner foten nu innan det sprider sig till dom mer vitala delarna av sporthoj.com som Allmänt- och Teknikdelen. Stockholmsdelen är redan förlorad samt jag-är-ny-delen men jag tror vi klarar oss utan dom :tungan :D

Oj har du tränat på iNtErNeT gYmEt igen? Vet inte hur jag ska övertyga dig att det finns en värld utanför iNtErNeT och har du otur och vi ses in real så ska jag övertyga dig att jag inte är en mes det kan jag lova dig. Så sluta smutsa ner fingrarna på tangentbordet och kör upp ena tummen i röven och den andra i munnen igen så du håller dig lugn.:arsele

Tackar han inte oss och visar att han trivs där så vill jag ha tillbaks mina cash!

2. Bully: 5000:-

Ibland tror jag att du är en nidbild skapad som propaganda av Sverigedemokraterna.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP