...jag undrar hur många tjejer som kommer svara i denna tråd. kan vara svårt att slita sig från sminket/bönpallen/garderoben...
...eller garaget i mitt fall.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...jag undrar hur många tjejer som kommer svara i denna tråd. kan vara svårt att slita sig från sminket/bönpallen/garderoben...
Jag följde bara ditt exempel.
...Håll för munnen på dom och säg åt dom att nu jävlar håller du käften.. Ge gärna en liten örfil också det tycker dom om sammtidigt som dom blir knullade..
Brukar iaf funka för mig...
Jag är inte så allvarligt lagd, och var inte det gällande "mitt krav" heller. Anser du att det mestadels är tjejerna som står för OT här?
Dagens kärring går till..........Bettskena
'följde bara mitt exempel'...
så om någon går mot röd gubbe och samtidigt vet om att det kommer en bil från vänster som kommer köra på honom, men likväl fortsätter att gå, då skulle du också göra det m.a.o bara för att du står bredvid och följer hans exempel?
finns det några tankar, åsikter, uttryck etc etc som är helt och hållet dina (dvs opåverkad, ofärgad, en tanke som uppstår i din knopp)?
spamma inte tråden tack utan kom med konstruktiva åsikter om ämnet ifråga.
vilken obskyr jämförelse...
åsikterna om dig är helt och hållet mina, men det skulle absolut inte förvåna mig om det finns fler av samma åsikt som jag.
De borde uteslutas ur samhället.
Ge dem, skåningar och samer en medelhavsö där de kan vara jämställda och kvotera in varandra i jobb de "är kompetenta att sköta"
tack (bugar & bockar).
utveckla nu gärna hur du har tillfört tråden någonting konstruktivt, mer än att kalla mig för kärring.
för likväl som du tycker att tråden är helt smaklös, så kliar det ändå i fingrarna på dig och du 'måste' bara skriva ett inlägg, eller hur?
Majoriteten av killarna här har bilder på sin hoj eller något mer generellt som avatar/profilbild.Tjejer som inte kör hoj bör uteslutas.. Ett A (alt A1) på kortet borde vara ett krav....
Är man medlem på SH för att ragga får man nog napp snabbare på krogen...
massa ord
förklara för mig hur det kommer sig att du skriver i en 'oseriös' tråd. gärna i ett pm, för jag anser att du spammar tråden.
trådens syfte är att lyfta upp frågan för diskussion.
har du inget att bidra med konstruktivt utan bara kommer med inlägg av negativ karaktär, behöver du inte alls skriva i tråden. enkel matematik och lätt att förstå dessutom.
Se så ska du diskutera så seriösa grejer och tro att du bara kan kasta ut de som inte tilltalar/tillfredställer dig på ett så stort forum kan du väl lägga upp en bild och lite info så du kan stå för din sak.
Man eller mus?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär