Bör tjejer uteslutas från SH?

Bör tjejer uteslutas från SH?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Så jävla sant som det är sagt. :fakta
Jag har länge velat starta denna tråd men är rätt säker på att med mig som upphovsman hade det blivit banning igen. :gnissla
Det har funnits några få undantag, typ Madhonda och duckie.
I övrigt är det mest bimbofierat dravel.

Madhonda håller säkert med :tummenupp

Finns nog en och annan kille här som saknar A behörighet av något slag. Inte är det någon som klagat på det.

Yngre killar och tjej med mc- drömmar måste ju kunna få tips någonstans. Börjar vi ställa krav på A behörighet är vi illa ute anser jag. Tillväxten måste ju komma någonstans ifrån.

Ska man stänga ute medlemmar ska det inte vara på grund av kön utan på grund av att de inte skött sig. Är det ämnen som inte hör hemma här kan man ju börja rapportera dem. Resten borde lösa sig själv.

Det var ett mycket seriöst svar. :)

Om jag ska vara lika seriös kan jag då tycka att man kan regga sig utan körkort, men har det på en viss bestämd tid inte hänt något med försöken att ta körkort, så åker man, oavsett kön. Hellre det än att sparka ut alla tjejer, bara för att. Om man nu tvunget måste välja, liksom.

Om jag ska vara lika seriös kan jag då tycka att man kan regga sig utan körkort, men har det på en viss bestämd tid inte hänt något med försöken att ta körkort, så åker man, oavsett kön. Hellre det än att sparka ut alla tjejer, bara för att. Om man nu tvunget måste välja, liksom.
Jösses... :rofl

...jag undrar hur många tjejer som kommer svara i denna tråd. kan vara svårt att slita sig från sminket/bönpallen/garderoben...

I princip helt omöjligt att kolla vilka medlemmar som har A behörighet håller du inte med om det? Lika bra att lägga ner det kravet om vi inte vill ha gestapoverksamhet på forumet där vi anger varandra.

Problemet är nog inte att folk har A behörighet eller ej. Problemet är de enskilda medlemmarna oavsett kön. Vissa oavsett om de har A behörighet eller ej tillför forumet väldigt mycket. OT delen hade nog dött om allt skulle vara mc-relaterat eller bara bestå av folk med A-kort. Det är min spådom.

Tror inte ägaren till forumet vill ha mindre trafik. Då minskar annonsintäkterna. Snarare vill de nog se mer aktivitet på forumet och få ännu fler nyregistrerade medlemmar utan att forumet tappar värde för medlemmarna. Vi har ju sett att ett antal äldre medlemmar slutat posta på forumet. Det behöver inte nödvändigtvis ha något samband. Kanske har de hittat andra intressen som tagit över och nya kanaler att hitta sina gelikar.

nu handlar tråden om tjejers vara eller icke vara på sh; du kunde sagt något vettigt, något konstruktivt till 'ert' försvar, men väljer ändå den vägen som är helt irrelevant.

jag nöjer mig med detta svar till dig, då jag vet att du är 20 och några år fyllda.

Jag följde bara ditt exempel.

Vansinne att röka töserna. Det är hyvens med tjejer :tuttar
Lite konstiga i roten bitvis kan dom vara, men vafan vi kan väl inte vara ett gäng bajsgubbar härinne som gaggar kolvar och skit utan minsta tanke på de små bredhöftade liven. :)

Bra initiativ men det blir ju svårt kontrollera att det bara är killar som reggar sig här så ett förbjud leder väl bara till att endel tjejer kommer registrera sig här som killar med följden att sporthoj kommer se ut som ett gayforum där grabbar snackar rosa hojtillbehör.

Så med tanke på alternativet så tvingas vi nog att låta dom hänga kvar här trots att dom är fula och luktar illa så att dom måste använda smink och parfym för att dölja det.

I princip helt omöjligt att kolla vilka medlemmar som har A behörighet håller du inte med om det? Lika bra att lägga ner det kravet om vi inte vill ha gestapoverksamhet på forumet där vi anger varandra.

Problemet är nog inte att folk har A behörighet eller ej. Problemet är de enskilda medlemmarna oavsett kön. Vissa oavsett om de har A behörighet eller ej tillför forumet väldigt mycket. OT delen hade nog dött om allt skulle vara mc-relaterat eller bara bestå av folk med A-kort. Det är min spådom.

Tror inte ägaren till forumet vill ha mindre trafik. Då minskar annonsintäkterna. Snarare vill de nog se mer aktivitet på forumet och få ännu fler nyregistrerade medlemmar utan att forumet tappar värde för medlemmarna. Vi har ju sett att ett antal äldre medlemmar slutat posta på forumet. Det behöver inte nödvändigtvis ha något samband. Kanske har de hittat andra intressen som tagit över och nya kanaler att hitta sina gelikar.

Jag är inte så allvarligt lagd, och var inte det gällande "mitt krav" heller. Anser du att det mestadels är tjejerna som står för OT här?

Jag har iaf en egen hoj.

Det inlägget gjorde dig verkligen till en roligare person! Bra där! :tummenupp

Last edited:
Hade du bett om relationstips så hade du fått 100 svar från tjejerna.

De hade nog inte varit nåt att ha ändå. Tjejer och killar tycks se relationer från två helt olika världar. Jag tar det säkra före det osäkra och väljer att inte ge mig in i det där.

De hade nog inte varit nåt att ha ändå. Tjejer och killar tycks se relationer från två helt olika världar. Jag tar det säkra före det osäkra och väljer att inte ge mig in i det där.

Nä, som sagt. Det är bäst att ta det säkra före det osäkra och ge fan i att ge sig in i en relation :)

Ts du skapar massa trådar som saknar smak helt, detta inlägg är typiskt sådant skitsnack och tjaffs som tjejer pysslar med, så känner du att du inte får den uppmärksamhet du egentligen vill?

Vissa killar gillar bara inte ha brudar runtomkring sig, de kanske får nobben eller ser polarna borra höger och vänster men aldrig blir det nåt för dem själv och känner att de inte kan "umgås" med sina polare, utan ser tjejer som ett störningsmoment. Då behöver man nog jobba med sig själv än kasta ut brudarna.

Dagens kärring går till..........Bettskena

Nu är det ta mig f-n höst här på SH :lol

Klart att alla brudar borde kastas ut. Om brudarna inte kan förstå att SH är forum för psykstörda looser- grabbar med ena foten i graven, så borde de få hjälp med det.

Här finns inga gener som borde spridas.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär