Bögracing

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Ända sedan jag första gången såg Alex de Angelis hjälmdesign har jag undrat vilken hans koppling till HBT-rörelsen är. Någon som vet? Det vore i och för sig positivt med en bög-GP-förare som kom ut ur garderoben med sin läggning, men kan någon bekräfta att så är fallet med Alex?

Bifogat

• Alex+de+Angelis+bike.jpg
    Alex+de+Angelis+bike.jpg
    24.3 KB · Visningar: 277
  • GayFlag.jpg
    GayFlag.jpg
    32.9 KB · Visningar: 186
  • Alex_de_Angelis.jpg
    Alex_de_Angelis.jpg
    84 KB · Visningar: 158
När jag va i italien för några år sedan så hade de regnbågsfärgade flaggor överallt som det stod "Pace" på (italienska för fred misstänker jag). Så jag skulle tippa på att det har mer med det att göra.

Regnbågsfärgerna är inom cyklingen förknippat med världsmästartiteln och Andrew Pitt körde med SIDI-stövlar ifjol, eller om det var för två år sedan, som var vita, guldiga och med regnbågsinslag.

Finns ju en annan stark kandidat annars:
MotoGPAssenR_06.jpg

historia-gp-2003-valentino-rossi-555x330.jpg

image.php

;)

Lite ur tiden visserligen men var inte Max Biaggi bög? Gissningsvis är han väl det ännu men han kör inte GP mer. Kul kuriosa var att han fick nöja sig med en tråkig Grid-girl han med. Ingen söt pôjk som höll parasollen.

man borde själv få välja paraplyflicka/pojke! Fast det kansek bättre att ha "fel" kön där så man kan konsentrera sig på körningen! Paraplynissarna är nog mest till för sponsorerna, så de kan dreggla innan racet kommit igång.....

Lite ur tiden visserligen men var inte Max Biaggi bög? Gissningsvis är han väl det ännu men han kör inte GP mer. Kul kuriosa var att han fick nöja sig med en tråkig Grid-girl han med. Ingen söt pôjk som höll parasollen.

Var har du fått det ifrån? Biaggi är ju känd för sina fotomodell-flickvänner, han hade en ny till varje säsong ungefär. Däremot omgärdades ju Rossi av bögrykten för några år sedan för att han alltid syntes ihop med en kille på tävlingarna.

Lite ur tiden visserligen men var inte Max Biaggi bög?

Snarare så att han blev kallad för bög utav en annan GP-förare.

Däremot omgärdades ju Rossi av bögrykten för några år sedan för att han alltid syntes ihop med en kille på tävlingarna.

Det är Uccio, Vales barndomsvän och depåslav.

För övrigt så är väll inte det här så värst bögigt va?
rossi-girl.jpg

Last edited:
Var har du fått det ifrån?
Jag hade för mig det var Eurosport som nämnde ngt. Åas var väl inte studion besatt av de värsta genierna.
Snarare så att han blev kallad för bög utav en annan GP-förare.
Moget i GP-världen.
Så länge man inte är receiver så är det inget att skämmas för :rodnar
Här skulle man ju kunna säga att det är många i GP:t, som det populärt heter bland ungdomen, som blivit knullade av Rossi.
Solklar fjolla. Han kör ju radfyra, Honda dessutom. :dummer
Tror ni jag hänger på SH för skojs skull.

Nästa fråga.
Sportster= Tjejhoj, det har jag läst på sporthoj.:brinnerup

Vilken grym diskussion fö. Klart det måste finnas killar som diggar killar i GP men ännu intressantare är: Var fan är brudarna som kör i GP-världen? (ej Britt-Marie Mattson-relaterat)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8