Böghögar förbjudna

Chris Ash skrev:
Du menar alltså att det är vanligt bland tjejer och att du ofta varit inblandad i en? Måste vara ett Tokholmssyndrom....

Säger jag något mer kommer du bara missuppf*tta ännu mer. Så är det med folk som har havregryn i halsen :fatta!
Snart får du förresten se dig själv här på forumet, tänkte langa upp filmen ifrån Anderstorp :tummenupp

Tycker vi ska införa allmäna böghögar dagen i sverige..Kanske kan bli en röd dag??!!! :arsele :arsele

Och på den sjunde dagen gjorde han en böghög!!!!!//

Jo det där känner man igen.

När jag gick i 7:an kom skolsköterskan och informerade om "chook" som inne bär att man antingen tar ett djups andetag medans en kompis eller två trycker hårt mot bröstet, eller att men tar stryp grepp. Detta innäbör att man inte får något blod till hjärnan och man blir yr som fan om man släpper i tid gör man inte det svimmar man.

Är det bara jag som legat underst i en böghög när alla inklusive mig själv har full stridsutrustning, hjälmar å laddade vapen?? :brinnerup

Vilka minnen :rolleyes:

Jag blir allvarligt talat illa berörd av att någon vill stoppa böghögar... Har för mig att jag gillade sådant när jag gick i skolan... *host*

NewstreaM skrev:
Är det bara jag som legat underst i en böghög när alla inklusive mig själv har full stridsutrustning, hjälmar å laddade vapen?? :brinnerup

Vilka minnen :rolleyes:

Nej för fan. Stridsropet när F7's stolta gossar ankom Uddevalla på onsdagskvällarna var "bögabögaböga" och böghögar resulterade i frisedel för en liten klen rackare som hamna långt ner.

:rofl :rofl :rofl Ajaj, vrider mig av garv :lol även om jag själv sluppit just böghögar, fick min mor en avsevärd mängd liknande brev "er son har medverkat i blablabla"

luka skrev:
mmmm...! Vilka minnen man får när man rullar detta ord på läpparna! böghög.... Hur många gånger har man inte vrålat detta! Bara att hoppas man inte hamnar underst! :död

Gamla minnen väcks till liv... Ett annat ord som ligger skönt på läpparna är "muggdoppa". Har någon, någonsin, blivit "muggdoppad" eller är det bara en myt om vad 9:orna gjorde med kaxiga 7:or?

/ Johan

Last edited:
Är det rektorn som kommit på ordet "böghög" ? :va

Il Mostro skrev:
Gamla minnen väcks till liv... Ett annat ord som ligger skönt på läpparna är "muggdoppa". Har någon någonsin blivit "muggdoppad" eller är det bara en myt om vad 9:orna gjorde med kaxiga 7:or?

/ Johan

Det kallades kanindöpa när vi var små, och visst hände det både en och tre gånger..

Skall testa det på jobb i morgon..Hoppas det upskattas. :tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!