Böghögar förbjudna

Henken skrev:
Haha, fast det hade nästan varit roligare om böghögen som företeelse fick vara kvar men var tvungen att kallas för nåt annat mer politiskt korrekt som..."Alternativ-Sexuell läggnings-hög"

Jobbigt att skrika dock...

:rofl
Skrattar så jag gråter!!! :tummenupp

Men! :eek: Är alla nyanställda på den där skolan? Det är ganska självklart vad de åstadkommer med det där brevet: gigantiska 'böghögar' i varenda korridor. Ännu mer förvånad är jag över hur man kan uttrycka sig så dåligt. Jag skulle aldrig använda ordet böghög. Hoppsan, nu slank det ut...

Bästa sättet att få ungarna att sluta är att svullofröken själv hoppar på på toppen. Det hade jag gjort! :hihi

Har själv gjort bekantskap med vattenkrigen som brukar eskalera på vårkanten iaf i växjö, men de här böghögsproblemen det har jag aldrig hört. :näsblod Fan vad tokigt det blir när man skriver ett seriöst brev om nåt sånt... :D

Bikerbitch skrev:
Det är bara killar som pysslar med såna där högar va?
Jag har nog aldrig varit inblandad i en böghög nämligen..

Nä, det är mycket tjejer, nästan bara tjejer faktiskt. Det är därför det kallas "böghög".

Chris Ash skrev:
Nä, det är mycket tjejer, nästan bara tjejer faktiskt. Det är därför det kallas "böghög".

Bra att killarna bejakar sina manliga sidor. Du missade nog min ironi där. Får börja sätta dit smileysar som förklarar

Bikerbitch skrev:
Det är bara killar som pysslar med såna där högar va?
Jag har nog aldrig varit inblandad i en böghög nämligen..

Det där skulle du aldrig sagt, ojojoj vad vi ska böghöga dig nästa gång vi träffas. ;)

Edit: Tom, Ravetrancer och jag precis ovanför dig sen alla andra som vill :D

Last edited:
Jaha, så nästa stora samling av SH-folk har som syfte att böghöga han som skrev brevet eller?
Jag är på. :tummenupp

:D :D

Bikerbitch skrev:
Bra att killarna bejakar sina manliga sidor. Du missade nog min ironi där. Får börja sätta dit smileysar som förklarar

Du menar alltså att det är vanligt bland tjejer och att du ofta varit inblandad i en? Måste vara ett Tokholmssyndrom....

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!