i8lusaka
Ny medlem
Jag parkerade som vanligt vid lyktstolpen utanför min lägenhet där jag alltid parkerar den och det vet alla och de lämnar plats åt mig men idag ca 5 min efter så hör jag ett brak och sen går larmet.
Tantan under har backat på den och bågen åkte i backen.
Efter att jag inspekterat den så såg jag till min förvåning att det ända märket är det från bilens kofångare och på andra sidan så landade den på krachpucken .
Jag undrar vad som kan hända inanför kåpan? Krachpucken har tryckts in lite men inte allt för mycket kan detta skada motorn , jag har hört att motorn kan ta skada invändigt efter ett fall är det så??
Tantan under har backat på den och bågen åkte i backen.
Efter att jag inspekterat den så såg jag till min förvåning att det ända märket är det från bilens kofångare och på andra sidan så landade den på krachpucken .
Jag undrar vad som kan hända inanför kåpan? Krachpucken har tryckts in lite men inte allt för mycket kan detta skada motorn , jag har hört att motorn kan ta skada invändigt efter ett fall är det så??
, där gäller det verkligen att vara med på noterna annars blir man överkörd direkt. vart i london bor du förresten?