Bågen i backen

i8lusaka

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2005
Hoj
ZX10R 2009
Jag parkerade som vanligt vid lyktstolpen utanför min lägenhet där jag alltid parkerar den och det vet alla och de lämnar plats åt mig men idag ca 5 min efter så hör jag ett brak och sen går larmet.:mad:

Tantan under har backat på den och bågen åkte i backen.
Efter att jag inspekterat den så såg jag till min förvåning att det ända märket är det från bilens kofångare och på andra sidan så landade den på krachpucken .
Jag undrar vad som kan hända inanför kåpan? Krachpucken har tryckts in lite men inte allt för mycket kan detta skada motorn , jag har hört att motorn kan ta skada invändigt efter ett fall är det så??

Vad skulle hända med motorn?
Kamaxlarna går på fel håll?:va

Nä tuta och kör bara!

fifasen, vågar du verkligen köra hoj i london:skrämd , där gäller det verkligen att vara med på noterna annars blir man överkörd direkt. vart i london bor du förresten?

Ta det på tantans försäkring och låt en verkstad gå igenom den. Make her pay! :mad: ;)

nja min sambo bodde där i några år samt att vi har väl varit på "återbesök" lite då å då:) dyr men en rolig stad. var i london för tre veckor sedan då bodde vi vid marble arch. måste säga att jag e grymt impad av att folk vågar köra hoj i den stan för det är verkligen med livet som insats som man sätter sig på en hoj i den stan:gnissla

den kan la rinna ut lite olja å så

nja min sambo bodde där i några år samt att vi har väl varit på "återbesök" lite då å då:) dyr men en rolig stad. var i london för tre veckor sedan då bodde vi vid marble arch. måste säga att jag e grymt impad av att folk vågar köra hoj i den stan för det är verkligen med livet som insats som man sätter sig på en hoj i den stan:gnissla

Ja ibland käns det så därför är det lite typiskt att man krachar bågen utan att ens vara när den :huvet

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard