Bästa X-Talent

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
"Jag är ingen operadyrkare"

seså, så farligt är det inte att erkänna :D

jo den har varit uppe förut, cool är den.
 

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
Erkände ju att jag kan lyssna på Andrea Bocelli, har två skivor med Sarah Brightman men är ingen fantast.
Jag trodde inte att jag skulle klara en Opera innan men när man hör detta så kan man ju faktiskt tänka sig att gå o kika en.

Drog hem albumet med Paul Pott, känns dock som om att det är lite modernare opera eller vad man ska säga. För att sälja lättare kan jag tänka.
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jo men framkom det inte senare att han visst jobbade med att sjunga opera? Att han var "fejk" som oupptäckt?
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Jag var på Opera i lördags för första gången. Jag gillade det iaf.. det är ju som en musikal fast med högre kvalite på sången.. =)

är det så illa?


Han hade gjort framträdanden och gått några väldigt högt ansedda kurser tror jag det var..
 
Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Jo men framkom det inte senare att han visst jobbade med att sjunga opera? Att han var "fejk" som oupptäckt?

jobbade är att överdriva... Han jobbade på amatörnivå med opera.. Alltså obetalt och han har tagit opera-lektioner men å andra sidan är det nog rätt många "idoler" och "talanger" som sysslat med sina "förmågor" på motsvarande nivå..

Visst, han är ball just för att han var så otippad. Men huruvida han är särskillt bra på opera i jämförelse med övriga, etablerade operasångare får någon annan uttala sig om. Bra TV var det iaf!

Gillar ni killen kan ni ju stödköpa hans skiva. De gör ju t.o.m reklam för den i svensk TV. "One chance" heter den.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Jag förstår då seriöst inte vad det fantastiska är? Det lät väl schysst men inte otroligt .Kul att han heter Pol Pot däremot.
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
jobbade är att överdriva... Han jobbade på amatörnivå med opera.. Alltså obetalt och han har tagit opera-lektioner men å andra sidan är det nog rätt många "idoler" och "talanger" som sysslat med sina "förmågor" på motsvarande nivå..

Visst, han är ball just för att han var så otippad. Men huruvida han är särskillt bra på opera i jämförelse med övriga, etablerade operasångare får någon annan uttala sig om. Bra TV var det iaf!

Gillar ni killen kan ni ju stödköpa hans skiva. De gör ju t.o.m reklam för den i svensk TV. "One chance" heter den.

Du har säkert rätt. Jag chansade på mitt minne vilket uppenbarligen var fel.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Du har säkert rätt. Jag chansade på mitt minne vilket uppenbarligen var fel.

Du var ju iofs inne på rätt spår så "fel" är nog fel ord! :) "Oupptäckt" var väl däremot en definitionsfråga. Markus som vann förra årets idol spelade ju i band och uppträde så den där gränsen mellan "upptäckt" och "oupptäckt" blir ju lite svårdefinierad. Det kanske är mer korrekt att säga att de inte hade fått något genombrott innan respektive tv-program.
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Du var ju iofs inne på rätt spår så "fel" är nog fel ord! :) "Oupptäckt" var väl däremot en definitionsfråga. Markus som vann förra årets idol spelade ju i band och uppträde så den där gränsen mellan "upptäckt" och "oupptäckt" blir ju lite svårdefinierad. Det kanske är mer korrekt att säga att de inte hade fått något genombrott innan respektive tv-program.

:pannkyss

Bluff och båg är vad det är.
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Fint namn han har då.. Är de en slump att hans namn (uttalet) liknar Pol Pot så mkt tro? :)
Riktigt skön röst har han iaf!
 
Last edited:

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Han var fantastisk! hans sång i kombination med det öppna fönstret(det börjar bli vinter människor!) gav mig rysningar!.. mest rösten dock!

men en sak som är minst lika viktig, om inte viktigare är: vem var hon den där stekheta lilla brittiska versionen av linda bengtzing i jurryn?!

http://www.youtube.com/watch?v=KJ9DCRl6hbA


Den där är riktigt sevärd. Vilken jävla röst killen har:yoparty

fan, hade hoppats på fullkomlig kaos när han satte gång o skulle sjunga men han var ju fantastisk han med! :(
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top