Bästa tv-serien?

Bästa tv-serien?

• Antal röstningar
    0
Tredje Skiftet var jävligt bra. Sopranos är ju outstanding, bästa serie som någonsin gjorts, så jävla viktigt att det börjat sändas igen, mindre bra är ju att det är sista säsongen.

Andra höjdare är såklart Entourage och Heroes. Båda är fenomenala.

Friday Night Lights kan jag också rekommendera.

Vicka hade ru själv nomnerat=??

Jag vet inte riktigt så här på rak arm men Band of brothers är ju då en mini-serie så den får ju absolut inte vara med. Mycket stor skillnad mellan mini-serier och serier. Sen så är det väl ingen frisk människa som anser att city-akuten är bra? Hellre house eller greys anatomy. Third watch har jag aldrig sett och om vi ska ha med gamla serier hur kan då en sån här lista göras utan att oz är med? Sen vet jag inte, följer någon sopranos eller 24 längre? Det var ju så hett i början men jag känner då ingen som följer någon av serierna nu. Jag tycker iallafall att det var som dåliga alternativ, det känns inte som att jag äntligen får veta vilken den bästa serien är.

sjukt dåliga alternativ... har bara sett band of brothers av dem så jag får väl rösta på de...

simpsons, hipp hipp och emmerdale saknas :)

sjukt dåliga alternativ... har bara sett band of brothers av dem så jag får väl rösta på de...

simpsons, hipp hipp och emmerdale saknas :)

Hade ju varit ännu sämre om vi blandat in massa 30minuters komediserier. Skulle ju inte heller funka.

Entourage
Lost
Prison Break
Heroes
Scrubs
Simpsons
My name is Earl
South Park

Alla dom är bättre än något allternativ i pollen.

Jag gillar Oz, Dexter och Prison Break. Har aldrig följt nåt av alternativen i pollen eftersom jag tycker alla är förbannat dåliga. Särskilt 24. Dålig idé och dålig serie. Tycker den borde förbjudas.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back