Bästa Suzuki verkstaden i Sthlm?

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
Kompisen undrar lite om vilken Suzuki verkstad som är bäst i Stockholm, och då SH är som oraklet i Delfi, så slänger jag upp frågan här!
/Hasse

Har alltid lämnat in min mc på E&D MC. Bra bemött och välldigt duktiga :tummenupp

Gör en Poll vetja :tummenupp

Det vore kul o se vad folk tycker är bra och inte utlägg om varför någon tycker nån verkstad suger elefantballe.
Skit i all kritik nu, säg vad ni tycker är bra istället så slipper tråden spåra ur i långa argumentationer.

/Nitrous

hugge skrev:
Har alltid lämnat in min mc på E&D MC. Bra bemött och välldigt duktiga :tummenupp

Håller med E&D är helt OK, de servade min Bandit nyligen

Tobbe på Sv Motorcykel AB vid Bromma FlygP är också bra, trots att de är auktoriserade på Kawwa, men de tar Suzuki också.

HansJ skrev:
Kompisen undrar lite om vilken Suzuki verkstad som är bäst i Stockholm, och då SH är som oraklet i Delfi, så slänger jag upp frågan här!
/Hasse

AVA MC. Proffsigt och snabbt.

Har ingen erfarenhet av Din MC´s verkstad men säljarna suger. Arroganta och allmänt okunniga om elementär kundvård. :kulspruta :arsele

fazerfun skrev:

Har ingen erfarenhet av Din MC´s verkstad men säljarna suger. Arroganta och allmänt okunniga om elementär kundvård. :kulspruta :arsele
Ofta hör man tvärtom i alla trådar, å andra sidan har jag inte besökt vare sig AVA elr din mc.

WTF?

Jag tror att så gott som samtliga jag någonsin talat med om saken tycker precis tvärtom. Min egen erfarenhet av respektive företag är att Ava:s säljare är sämst i stan med en marginal bredare än Babben Larssons röv, medan jag aldrig har blivit bemött på annat än mycket bra sätt på DinMC. Ava kommer jag inte att sätta foten på om jag inte slår i huvudet och får för mig att börja köra Kawasaki utan möjlighet att gå någon annanstans (kommer inte hända).

Kör inte Suzuki, så jag kan inte uttala mig om deras (DinMC:s) mek utifrån egen erfarenhet, men de jag talat med verkar nöjda.

Jag är kanonnöjd med Lelle på Din MC!! Tror att Fredrik är lika bra han, men det är Lelle som tagit hand om min hoj så här långt.

Jag är nöjd med DinMC.

AVA däremot, suger mockasin och utterpung!:arsele :mad:

Örby MC, Västberga är en firma med känsla.
Jag vet att de som jobbar där gör det för att de gillar att se hojar som går bra utan att det skall kosta skjortan. :tummenupp

Har bara positivt att säga om killarna där, prova så förstår du vad jag menar.
:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...