Bästa snacksen ?

• Thread starter Thread starter s9d8as0vjk
  • Start date Start date

s9d8as0vjk

Guest
Vart tusan har mina favoritchips Barbecue från Estrella tagit vägen ? Finns fasen inte i en enda butik här i Tumba ... någon som sett några vilsna Barbecuechips på stan eller har Estrella lagt ner dom godaste chipsen som någonsin tillverkats ? Nu får man ju nöja sig med Peppar, Dill & Gräslök och sådana halvmesyrer ...

Mr B skrev:
Vart tusan har mina favoritchips Barbecue från Estrella tagit vägen ? Finns fasen inte i en enda butik här i Tumba ... någon som sett några vilsna Barbecuechips på stan eller har Estrella lagt ner dom godaste chipsen som någonsin tillverkats ? Nu får man ju nöja sig med Peppar, Dill & Gräslök och sådana halvmesyrer ...

Nej, nej, nej, nej..... OLW Grillchips är godast!!

Estrella dillchips och grillchips är goda,men godaste är nog olw naturchips med dill och gräddfilsmak.Synd att dom bara finns i 200grams påsar :huvet

Estrella Grillchips är godast, fast dom smakar annorlunda nu jämfört med förut

Estrella grillchips ska det vara....ja om man inte får tag på några danska friterade fläsksvålar förstås...... :hihi

Mr B skrev:

Dom finns inte här i söder heller :mad: SAKNAR dom :gnissla

Vart tog ostbågarna vägen? Jag får väl slå ett slag för dom då! OLW:s ska det naturligvis vara :ätapiller

Btw, har inte sett till Barbecue i butikerna

Mr B skrev:
Va-i-helvete !!! Nu har dom gåt för långt ... så där kan man ju inte göra. Fast det var som jag befarade då ... FAN ! Kanske dax att ordna en protestlista alá Pommac.

Dom flesta snacksen går iofs ner men Barbecue var/är överlägset bäst !

He he, ja dom förstår nog inte vad dom ställer till med för oss livsnjutare när dom gör sådär :4skrika

Kevorkian skrev:
Vart tog ostbågarna vägen? Jag får väl slå ett slag för dom då! OLW:s ska det naturligvis vara :ätapiller

Btw, har inte sett till Barbecue i butikerna

Absolut! OLW Cheese Doodles e sååå goda...Estrellas är alldeles för hårda!

Brännström skrev:
Estrella dillchips och grillchips är goda,men godaste är nog olw naturchips med dill och gräddfilsmak.Synd att dom bara finns i 200grams påsar :huvet

suparchips av rang, bra på förfest, efterfest och bakfylla :tummenupp
annars så är det stjärnor som är dom godaste.
Iofs en blandning med ostbågar och lättsaltade är också fruktat gott, man måste dock svulla som fan om man ska få ner 400gram, det är inte lätt. Är det bara jag som försöker öppna påsen med ostbågar en dag i förväg så dom kan mogna? jävulskt bra.

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa