bästa läsken..

är krusbärscider den absolut bästa och mest mångsidiga drycken

• Antal röstningar
    0

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
ville bara meddela att Stockmos krusbärscider måste va den mest mångsidiga och bästa dryck som finns, man kan dricka den till mat, den funkar utmärkt som groggvirke till vodka, den är t o m det godaste jag druckit till whisky, den funkar till allt i alla situationer, dessutom 0% aspartam i den, bara gött socker.. kan det bli bättre, nae tror inte det

jag pantade precis en full stor svart sopsäck med krusbärscider, men du vinner nog i totalt intag skulle jag tro. kanske måste testa trocadero (finns det på petflaska lr? köper inga glasflaskor..)

Homo skrev:
2697258 jag pantade precis en full stor svart sopsäck med krusbärscider, men du vinner nog i totalt intag skulle jag tro. kanske måste testa trocadero (finns det på petflaska lr? köper inga glasflaskor..)

Jag läste någonstans att trocadero är mest poulärt i norrland, och inte ens här finns den på PET i alla butiker, men den finns.

Fast den där bilden är från fika-rummet på jobbet, det är tre sådana där fönster i rad, även om man bara ser två.

Röstar på Trocadero !

GuW skrev:
2697286 Jag läste någonstans att trocadero är mest poulärt i norrland, och inte ens här finns den på PET i alla butiker, men den finns.

Fast den där bilden är från fika-rummet på jobbet, det är tre sådana där fönster i rad, även om man bara ser två.
Hitta Trocadero i Stockholm är nästan omöjligt, men bara man kommer utanför Stockholms län så kan man köpa det överrallt. Konstigt är det.

Jag gillar Portello, lite mer vuxen smak och funkar perfekt som groggvirke. Svår som fan att hitta i Stockholm dock :(.

Jävla dårar, alla vet att Loranga är den bästa drycken! Därefter Coca-Cola, för utan den så får man ingen kvällsgrogg eller kan supa alls för den delen!

sgtpepper skrev:
2697649 Jag gillar Portello, lite mer vuxen smak och funkar perfekt som groggvirke. Svår som fan att hitta i Stockholm dock :(.
Portello och Trocadero är ju inte så långt ifrån varandra i smak. Gilalr bägge men Champis och Julmust är favoriterna. Cola funkar ju också för det mesta.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back