jboive
Pjååår Räijsing
Neutral skrev:Med ditt tänkande kommer det nog att gå fortsatt bra för Bill & Co.Det duger inte för mig i alla fall och om vi hör av oss så kanske du till slut förstår att vi är fler än 1% som vill ha en ändring.
Personligen ägnar jag inte en tanke åt vilken tillverkare som står på lådan, bara jag får den bästa produkten.
Jag använder Open Source i bästa fall och man kan ha synpunkter om MS taktik och dominans men det är bara liiiiite utanför vad tråden egentligen handlar om.
Hur får man bäst kvalitét och minst storlek på egenproducerad videosnutt. Mitt svar WMV, lämna de moraliska betänkligheterna till någon annan. Jag blir gärna överbevisad att XVID/DIVX etc get lika bra, eller bättre, bild på samma storlek, det är inget självändamål att hävda WMV.
Självklart vill även jag ha det bästa formatet till mina filmer. Jag har trots allt producerat nästan 30 filmer över 3 år nu och har inte hittat någon anledning att byta än... Det som lockar är Divx6 och dynamiska menyer isf. Då kan jag ha överseende med att klippen blir lite större.
Men jag blir gärna överbevisad som sagt.
/R
Det duger inte för mig i alla fall och om vi hör av oss så kanske du till slut förstår att vi är fler än 1% som vill ha en ändring.