Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kay skrev:Brittiska "BIKE", utan tvekan.
R2 skrev:men jag gillar inte John Ulrich sen han försökte dra mig inför domstol...
GuW skrev:Finns det ingen här på forumet som jobbar på någon av de större sporthojstidningarna (fast dom som jobbar där kanske inte är MC intresserade?)
Det är ju rent av sagt skandalöst om 25% av sveriges sporthojsåkare läser choppertidningar (okej, litet statistiskt underlag, jag vet) för att alternativen är för kassa.
Är dom inte ett dugg lyhörda på redaktionerna, gör dom tidningarna för sin egen skull, har dom helt enkelt fastnat i gammla hjulspår?
Varför ska vi ha Bike katalogen en gång om år, och resten av tidningarna är som att riva tre sidor ur katalogen och förpacka i lämplig reklam?
Poacher skrev:är det så, vill ni ha allt från customhojar och mopeder till supersporthojar i alla tidningarna?
Det är ju därför som MCM är intressant. De skriver om folk som har kunnande och engagemang att förändra, renovera eller bygga om hojar. Det må så vara att det är HDs eller en gammal Triumph men det är bättre skrivet och intressantare än BIKEs trams.Poacher skrev:Detta är en gåta, varför så många tidningar med ungefär samma blandade innehåll?
De menar att det är det deras läsare vill ha, är det så, vill ni ha allt från customhojar och mopeder till supersporthojar i alla tidningarna?
Jag vill ha mer inriktade tidningar helt enkelt, jag köper inte varje nummer tidningar utan när jag vill köpa en tidning så är det för att jag just då är intresserad av tex sporthojar enbart eller endurohojar enbart.
Du menar naturligtvis mer seriösa artiklar, skrivna i en lättsam tonGoodstuff skrev:Performance Bikes för mer ombyggda racehojar och lite mindre seriösa artiklar.
Jag kan förstå det, det är en tidning som handlar om enbart den typen av hojar, men den kan få handla om custom hur mycket den vill, den typen av hojar är fullständigt ointressanta för just mig.Goodstuff skrev:Det är ju därför som MCM är intressant. De skriver om folk som har kunnande och engagemang att förändra, renovera eller bygga om hojar. Det må så vara att det är HDs eller en gammal Triumph men det är bättre skrivet och intressantare än BIKEs trams.
.
Det är möjligt men bromsbänksdiagram är helt ointressant för mig. Jag menade mer att de skriver om hur de wheelat nakna på franska rivieran med den nya Speed Trippeln och hur mycket krognotan gick på. Sen har de seriösa delar också.Bingo skrev:Du menar naturligtvis mer seriösa artiklar, skrivna i en lättsam ton![]()
De använder en bromsbänk som konsekvent uppvisar lägre värden än någon av de bänkar de övriga tidningarna använder - dvs de publicerar de enda prestandauppgifter man törs lita på.
Det är sant men han har inte lite hybris heller. Han anser sig ha världsomfattande patent på ordet Roadracing i alla former av skriven media...2ono skrev:Apropå John Ullrich är han en MC Journalist med ett extremt kunnande som få äger.
Mackz skrev:Har dom den på "Centralen" i Malmö?
Tackar! "Twisten" lär ju inte gå av för hackorEdika skrev:...
Men nu till dagens tips:
Jag köpte senaste Fast Bikes i England nu i veckan. De brukar ju skicka med kepsar/porraffischer/plånböcker och jag vet inte allt. DOCK, den här gången följde Keith Codes "A twist of the wrist" med. Rätt schysst va?![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |