Bästa grusåkarfilmen EVER!

Jag måste bara säga tack för detta, vem som nu gjort den. Är från norrland själv och får otroliga minnen om hur det var att köra omkring i skogarna. Hur många gånger man fått sällskap av diverse olika 4-benta djur, stora som små. Sitter numera nere i skåne, pissväder och allmänt skit just nu. Måste erkänna att man blir tårögd nästan, de landskap som finns, fruktansvärt vackert. Efter denna film så är jag rätt jävla säker på att jag en vacker dag kommer upp igen!!!

Men tillsvidare får det bli sporthoj med mitt senaste köp, hoppas det blir bättre väder snart...

Jättebra film. Kul att få se de feta sladdarna på grusvägarna. Blir nog en 950 adventure nästa gång

Riktigt skön film i underbar miljö :tummenupp Inget fel att lägga på lite musik men sången från twin:en kunde få lite mer uppmärksamhet.

Den bästa grusåkarfilmen jag sett på länge, härliga vyer bra klippt :tummenupp ser fram mot nästa flim.

nu förstår jag varför folk väljer att åka omkring på sånna där fula hojar... jag är omvänd :yoparty
Skön film & skön eftertext :tummenupp

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form