Bästa grusåkarfilmen EVER!

Jag måste bara säga tack för detta, vem som nu gjort den. Är från norrland själv och får otroliga minnen om hur det var att köra omkring i skogarna. Hur många gånger man fått sällskap av diverse olika 4-benta djur, stora som små. Sitter numera nere i skåne, pissväder och allmänt skit just nu. Måste erkänna att man blir tårögd nästan, de landskap som finns, fruktansvärt vackert. Efter denna film så är jag rätt jävla säker på att jag en vacker dag kommer upp igen!!!

Men tillsvidare får det bli sporthoj med mitt senaste köp, hoppas det blir bättre väder snart...

Jättebra film. Kul att få se de feta sladdarna på grusvägarna. Blir nog en 950 adventure nästa gång

Riktigt skön film i underbar miljö :tummenupp Inget fel att lägga på lite musik men sången från twin:en kunde få lite mer uppmärksamhet.

Den bästa grusåkarfilmen jag sett på länge, härliga vyer bra klippt :tummenupp ser fram mot nästa flim.

nu förstår jag varför folk väljer att åka omkring på sånna där fula hojar... jag är omvänd :yoparty
Skön film & skön eftertext :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...