Bästa filmen just nu???

heinz_p skrev:

Tycker inte hotet är så bra... man vet hela tiden vad som kommer att hända, lite så svårt att lista ut :huvet . Ungefär som rånarna fast den var Piss dålig!

303 skrev:
Ja fy bubblan. Tacka vet jag Bush för han ljuger då ALDRIG! Fast det är väl ok att ljuga om man är president?

vart i mitt inlägg sa jag att jag gillar bush? :va tänk dig för nästa gång innan du öppnar matluckan :kocko

Jag ogillar bara det faktum att det är väldigt många fel och tillochmed påhittade saker i bowling for columbine. Man kan fan inte göra en dokumentär och sen bara ljuga i den. Nu vet man ju aldrig om nånting han säger är fakta eller bara skitsnack.

honkiie skrev:
vart i mitt inlägg sa jag att jag gillar bush? :va tänk dig för nästa gång innan du öppnar matluckan :kocko

vart i mitt inlägg sa jag att DU gillar bush? :va tänk dig för nästa gång innan du öppnar matluckan :kocko

kaZmur skrev:
Såg Butterfly Effect på bio i förrgår. Utan tvekan den bästa film jag någonsin sett.
Top 10 hos mig utan tvekan. Sinnessjukt bra, och då har jag inte smällt intrycket än då jag såg den för 2 timmar sedan...
Trailern till den: http://www.butterflyeffectmovie.com/q3.html

En annan bra rulle om man gillar sånnahär wierd tidsperspektiv-saker är "Memento". Trailern: http://www.apple.com/trailers/independent/memento.html

En av mina absoluta favvisfilmer som jag sett 5 ggr; K-pax. Edward Sharmour som gjort musiken... Strålande. :) Hög rygg-rysningsfaktor på denna filmen.
Trailern: http://www.apple.com/trailers/universal/k-pax.html

En annan av mina absoluta favoriter, dock jääävligt otäckt, men FRUKTANSVÄRT bra skådespel finner man i Requiem for a Dream.
Trailern: http://www.mymovies.net/windowsmedi.../fid704/trailers/trid367/wm/bb.asx&filmid=704

Alla ovan får 5/5 av mig. Det är väl runt 10 filmer som jag sett som jag gett 5 i betyg.

Last edited:
303 skrev:
vart i mitt inlägg sa jag att DU gillar bush? :va tänk dig för nästa gång innan du öppnar matluckan :kocko

eftersom jag är en mästare på att läsa mellan raderna så tycker jag det stod ganska tydligt där? :fatta!

jontemorrum skrev:
Boondock Saints e grymt bra!!!!!!!Scarface :yoparty

Boondock Saints är asbra!!!!
Hur balla är dom inte när de läser sina böner inna de dödar. :Bugar
Fan jag är både sjukt i huvudet och barnslig!

Annars är dessa skit bra:

Nyckeln till frihet! BÄST!!!
Braveheart
Gladiator

O hur många andra som helst.

Last edited:
RocketQueen skrev:
Boondock Saints är asbra!!!!
Hur balla är dom inte när de läser sina böner inna de dödar. :Bugar
Fan jag är både sjukt i huvudet och barnslig!

Eller när dom sitter i förhörs rummet å snackar tyska,ryska,franska flytande!!!!Shitcooool film :yoparty

jontemorrum skrev:
Eller när dom sitter i förhörs rummet å snackar tyska,ryska,franska flytande!!!!Shitcooool film :yoparty

Ja fy satan va grymma de är.
Eller när ena brorsan slänger en toa i huvudet på den ena killen o dyker ner från huset. :yoparty

Nya filmen Mystic Rivers är kanon. Usch jag blev alldeles rörd! Ledsam men skitbra! :(

RocketQueen skrev:
Ja fy satan va grymma de är.
Eller när ena brorsan slänger en toa i huvudet på den ena killen o dyker ner från huset. :yoparty

Nya filmen Mystic Rivers är kanon. Usch jag blev alldeles rörd! Ledsam men skitbra! :(

När dom binder fast ryssnissarna på baren å tänder eld rövva!!!!William Defoe e grymt bra i filmen oxå.Deras långhåriga polare när han e full å drämmer näven i bordet å skjuter ihjäl kattstackaren :yoparty

jontemorrum skrev:
När dom binder fast ryssnissarna på baren å tänder eld rövva!!!!William Defoe e grymt bra i filmen oxå.Deras långhåriga polare när han e full å drämmer näven i bordet å skjuter ihjäl kattstackaren :yoparty

Ha ha ha!
Gud jag måste ha den filmen. Lämnade den till ex i Norge. Så länge han fick behålla den fick jag åka. :hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti