Herman
Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
heinz_p skrev:Den är bra![]()
Tycker inte hotet är så bra... man vet hela tiden vad som kommer att hända, lite så svårt att lista ut

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heinz_p skrev:Den är bra![]()
jontemorrum skrev:Boondock Saints e grymt bra!!!!!!!Scarface![]()
akora skrev:2:an är grymt mycket bättre än 1:an. Det är betydligt mycket mer humor i 2:an![]()
303 skrev:Ja fy bubblan. Tacka vet jag Bush för han ljuger då ALDRIG! Fast det är väl ok att ljuga om man är president?
honkiie skrev:vart i mitt inlägg sa jag att jag gillar bush?tänk dig för nästa gång innan du öppnar matluckan :kocko
Top 10 hos mig utan tvekan. Sinnessjukt bra, och då har jag inte smällt intrycket än då jag såg den för 2 timmar sedan...kaZmur skrev:Såg Butterfly Effect på bio i förrgår. Utan tvekan den bästa film jag någonsin sett.
TurboJugend skrev:Dawn of the dead va bra.
303 skrev:vart i mitt inlägg sa jag att DU gillar bush?tänk dig för nästa gång innan du öppnar matluckan :kocko
Lartes skrev:Oj vad dålig I Robot måste vara om du tycker Hellboy & Van Helsing är två bra filmer![]()
jontemorrum skrev:Boondock Saints e grymt bra!!!!!!!Scarface![]()
RocketQueen skrev:Boondock Saints är asbra!!!!
Hur balla är dom inte när de läser sina böner inna de dödar.![]()
Fan jag är både sjukt i huvudet och barnslig!
jontemorrum skrev:Eller när dom sitter i förhörs rummet å snackar tyska,ryska,franska flytande!!!!Shitcooool film![]()
RocketQueen skrev:Ja fy satan va grymma de är.
Eller när ena brorsan slänger en toa i huvudet på den ena killen o dyker ner från huset.![]()
Nya filmen Mystic Rivers är kanon. Usch jag blev alldeles rörd! Ledsam men skitbra!![]()
jontemorrum skrev:När dom binder fast ryssnissarna på baren å tänder eld rövva!!!!William Defoe e grymt bra i filmen oxå.Deras långhåriga polare när han e full å drämmer näven i bordet å skjuter ihjäl kattstackaren![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |